• پنجشنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400012615035
  • منبع : نمایندگی کردستان

مسئول بانک سینا شعبه ادب سنندج خبر داد:

پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به بیماران خاص در سنندج

پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به بیماران خاص در سنندج

ایسنا/کردستان مسئول بانک سینا شعبه ادب سنندج، گفت: با همکاری انجمن بیماران خاص جهت معرفی افراد مبتلابه بیماری تا سقف ۳۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در راستای تعهد به رسالت‌های اجتماعی و کمک‌هزینه دارو و درمان به این افراد پرداخت شده است.

مهدی اصلانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بانک سینا تحت نظارت بنیاد مستضعفان است، اظهار کرد: بانک سینا سال گذشته با شیوع ویروس کرونا حمایت‌های خوبی از طریق بنیاد مستضعفان به مناطق محروم و اقشار ضعیف جامعه کرده است.

وی به اهدای تسهیلات به کادر درمان با نرخ ۴ درصد، اعضای هیات علمی، نیروی مرزبانی، پوشش ناوگان تاکسیرانی با تسهیلات قرض‌الحسنه، خانواده‌های بی‌بضاعت و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، در سال گذشته اشاره کرد.

مسئول بانک سینا شعبه ادب سنندج، به اجرای طرح احسان جهت کمک‌هزینه بیماران صعب العلاج و خاص اشاره و بیان کرد: با همکاری انجمن بیماران خاص جهت معرفی افراد مبتلابه بیماری تا سقف ۳۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در راستای تعهد به رسالت‌های اجتماعی و کمک‌هزینه دارو و درمان به این افراد پرداخت شده است.

به گفته اصلانی، سال گذشته به ۲۵۰ نفر از نیروهای مرزبانی، ۶۰ نفر کادر درمان، ۵۰۰ نفر تاکسیرانی و ۴۰ نفر از افراد سازمان تبلیغات تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیون تومان پرداخت ‌شده است.

وی همچنین به اهدای ۱۵ تبلت به دانش آموزان نیازمند اشاره و تصریح کرد: این تبلت ها با اولویت خانواده‌های بیش از یک دانش‌آموز فاقد هرگونه گوشی و تبلت هوشمند اهداشده که ارزش ریالی هر یک از این تبلت ها حدود سه میلیون تومان است.

اصلانی گفت: سال گذشته نیز خوشبختانه توانستیم کمک بلاعوض و بسته‌های غذایی و بهداشتی به مددجویان کمیته امداد و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا اهدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات بانک سینا برای تمام اقشار جامعه است، عنوان کرد: بانک سینا طبق رسالت خود از سوی بنیاد مستضعفان طرح‌هایی ازجمله اهدای تسهیلات به کولبران را نیز اجرا کرده است.

این مقام مسئول، به خدمات بانک دارای الکترونیک بانک سینا اشاره و خاطرنشان کرد: بانک سینا امکان استفاده از موبایل بانک را برای دارندگان انواع گوشی‌های موبایل با خدمات اینترنت بانک، همراه بانک و تلفن‌بانک را فراهم کرده است.

مسئول بانک سینا شعبه ادب سنندج، گفت: بانک سینا در سال گذشته در تمام حوزه ها هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

این بانک در سال ۱۳۶۴ به نام موسسه مالی اعتباری بنیاد در کردستان شروع به فعالیت کرده و در سال ۷۴ با توجه به گسترش فعالیت‌ها به نام بانک سینا تغییریافته است.

بانک سینا در استان کردستان چهار شعبه و یک باجه دارد که دو شعبه و باجه در سنندج و در شهرستان‌های سقز و بانه هرکدام یک شعبه وجود دارد.   

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha