• شنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400012816289
  • منبع : نمایندگی خوزستان

استاندار مطرح کرد

عدم تغییر ساعت اداری خوزستان به دلیل شرایط کرونایی / فعالیت ادارات غیرضروری با ۱۰ درصد نیرو

عدم تغییر ساعت اداری خوزستان به دلیل شرایط کرونایی / فعالیت ادارات غیرضروری با ۱۰ درصد نیرو

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: برای مقابله با شیوع کرونا نیاز به انسجام و هماهنگی و تقسیم کار میان همه دستگاه‌ها داریم و به همین دلیل باید تعامل مبنای کار همه ما باشد و با این وجود هر مسئولی باید مطابق با شرح وظایف خود عمل کند و از تداخل وظایف خودداری شود.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که امروز (۲۸ فروردین‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: فرمانداران، نماینده نظام و حاکمیت هستند و برای مدیریت شیوع کرونا باید با مسئولان عالی شهرستان تعامل داشته باشند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: البته اختلاف نظر و سلیقه همیشه بین افراد وجود دارد اما این اختلاف نظرها نباید به سطح رسانه‌ها کشیده شود چرا که موجب ناهماهنگی در امر مبارزه با این اپیدمی می‌شود و لازم است مسئولان از تشتت آرا پرهیز کنند.

سلیمانی‌دشتکی تصریح کرد: در مواقع بروز اختلاف نظر، مسائل باید در چهارچوب‌های خود حل و فصل شوند و در صورتی که امکان رسیدن به تفاهم و توجیه شدن طرفین نباشد، فرمانداران مساله را با من در میان بگذارند.

استاندار خوزستان بیان کرد: برای مقابله با شیوع کرونا نیاز به انسجام و هماهنگی و تقسیم کار میان همه دستگاه‌ها داریم و به همین دلیل باید تعامل مبنای کار همه ما باشد و با این وجود هر مسئولی باید مطابق با شرح وظایف خود عمل کند و از تداخل وظایف خودداری شود.

وی با اشاره به اهمیت اجرای پروتکل‌ها خاطرنشان کرد: وقتی بازار تعطیل باشد، این موضوع که خطر و شیوع گسترده وجود دارد میان عموم مردم جا می‌افتد.

سلیمانی‌دشتکی تصریح کرد: در خصوص کارکنان ادارات مطابق دستورالعمل اعلام‌شده، شهرهای قرمز تا یک‌سوم، شهرهای نارنجی تا یک‌دوم و شهرهای زرد تا دوسوم در محل کار حاضر شوند و وقتی قید "تا" به کار رفته است، دستگاه‌ها می‌توانند با ظرفیت کمتری از این رقم از کارکنان حاضر در محل کار برای اداره امور بهره ببرند.

وی عنوان کرد: در شهرهای قرمز، دستگاه‌هایی که ضروری نیستند تا ۱۰ درصد کارکنان حضور داشته باشند و در صورتی که مدیر سازمانی تشخیص دهد، به جز نیروهای حراست و نگهبانی آن سازمان تعطیل شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: ساعت اداری هم‌اکنون ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ است که با قانون که ۴۴ ساعت در هفته است مغایرت دارد اما به دلیل شرایط کرونایی ساعت اداری را تغییر ندادم.

وی افزود: در ارتباط با ماه مبارک رمضان قرار شد تا هفته آینده وضعیت از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا مشخص شود اما پیشنهاد شده در شب‌های احیا، تردد شبانه آزاد شود و مراسم در فضای باز و با رعایت پروتکل‌ها برگزار شود گرچه این موارد هنوز به تصویب نهایی نرسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha