• پنجشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400020201080
  • منبع : نمایندگی لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

تولیدات فرهنگی، غذای روح و زمینه‌ساز تقویت معنویت در جامعه است

تولیدات فرهنگی، غذای روح و زمینه‌ساز تقویت معنویت در جامعه است

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تولیدات فرهنگی، غذای روح و زمینه‌ساز تقویت معنویت در جامعه است.

احمد حسین فتایی در آیین اختتامیه پویش ریحان و زندگی، اظهار کرد: اعتقاد راسخی به ظرفیت مؤسسات و انجمن‌های بخش خصوصی داریم و در یک سال گذشته بخش عمده‌ای از فعالیت‌ها در قالب  تفاهم‌نامه‌ی فرهنگی و هنری، برون‌سپاری شده است.  

وی تصریح کرد: شعارهای سال، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است که در چند سال گذشته به موضوع تولید اختصاص‌یافته و پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولیدات فرهنگی و هنری در اولویت برنامه‌های این اداره کل در سال جاری قرار دارد.

فتایی افزود: تولیدات اقتصادی نیازمندی‌های مادی جامعه را برطرف می‌کند و تولیدات فرهنگی، غذای روح و زمینه‌ساز تقویت معنویت در جامعه است که نیاز است در این زمینه از تمام ظرفیت‌های دولتی و غیردولتی استان استفاده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه با اشاره به نگاه ویژه این اداره کل به موضوع «کاهش آسیب‌های اجتماعی» تصریح کرد: بصیرت‌افزایی مهم‌ترین راهکار کاهش آسیب‌های اجتماعی است و در این راستا علاوه بر شورای فرهنگ عمومی استان، جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی متنوعی را برای سال جاری طراحی کرده‌ایم.

در ادامه این جلسه معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، برگزاری این پویش را فرصتی مغتنم برای محتواسازی فرهنگی و بومی کردن فضای مجازی دانست و افزود: در سال جاری و در راستای شاخصه‌های ابلاغی رهبری انقلاب در بیانیه گام دوم، تلاش می‌کنیم بیش از گذشته از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.

رضا نیازی افزود: با توجه به برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان، دستگاه‌های فرهنگی استان باید برنامه‌ریزی لازم را برای اجرای برنامه‌های متنوع و تأثیرگذار متناسب با فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهند.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از برگزیدگان پویش، از همسر شهید سید نورخدا موسوی نیز تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha