• دوشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۲:۱۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400020604276
  • منبع : شرکت فولاد مبارکه اصفهان

مدیر بیمارستان مبارکه اعلام کرد

تامین زیرساخت‌ها و تجهیزات مورد نیاز برای پذیرش بیماران کرونایی با کمک فولادمبارکه

تامین زیرساخت‌ها و تجهیزات مورد نیاز برای پذیرش بیماران کرونایی با کمک فولادمبارکه

ایسنا/اصفهان مدیر بیمارستان شهرستان مبارکه گفت: استفاده از تانکر اکسیژن موجود در بیمارستان مبارکه و کمک فولاد مبارکه برای خرید دستگاه های جدید و تامین اکسیژن از لحاظ کمی و کیفی باعث کاهش نگرانی مسئولان بیمارستان در ارائه خدمات به بیماران کرونایی شده است.

محمد ایرانپور، اظهار کرد: اثرگذاری شرکت فولاد مبارکه در گذراندن دورانی که ویروس کرونا در استان اصفهان و شهر مبارکه شیوع گسترده ای داشته، بسیار قابل توجه است.

مدیر بیمارستان شهرستان مبارکه خرید تانکر اکسیژن ۱۰ تنی با کمک شرکت فولاد مبارکه در اوایل سال ۹۹ را یکی از اقدامات اثرگذار فولاد مبارکه دانست و گفت: تمام هزینه خرید این تانکر از سوی شرکت فولاد مبارکه پرداخت شد. همچنین کیفیت اکسیژن این دستگاه بسیار عالی است و به موقع ما را در شرایط کرونایی حمایت و اکسیژن مورد نیاز بیمارستان مبارکه را تامین کرده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت فولاد مبارکه در زمینه تامین اکسیژن استان اصفهان بسیار موفق عمل کرده و حتی به دیگر استان ها در کل کشور نیز یاری رسانده است، افزود: تا به امروز نیز شرایطی را برای بیمارستان مبارکه فراهم کرده که مشکلی در جهت درمان بیماران کرونایی نداشته باشیم.

مدیر بیمارستان مبارکه ادامه داد: استفاده از تانکر اکسیژن موجود در بیمارستان مبارکه و کمک فولاد مبارکه برای خرید دستگاه های جدید و تامین اکسیژن از لحاظ کمی و کیفی باعث کاهش نگرانی مسئولان بیمارستان در ارائه خدمات به بیماران کرونایی شده است.

ایرانپور با بیان اینکه در حال حاضر شرکت فولاد مبارکه اکسیژن مورد نیاز بیمارستان های استان را به صورت رایگان تامین می‌کند، افزود: در صورتی که کپسول‌های اکسیژن از کیفیت بالا و استاندارد برخوردار نباشند، می‌تواند منجر به فاجعه در بیمارستان شوند. همانگونه که اخیرا با منفجر شدن یک کپسول اکسیژن در بیمارستانی از کشور عراق باعث کشته شدن تعداد زیادی از افراد حاضر در آنجا شد، اما خوشبختانه در بیمارستان مبارکه هم از اکسیژن با کیفیت و دستگاه ایمن برخورداریم و بیماران بدون مشکل اکسیژن را دریافت می‌کنند؛ این موضوع، قدم بسیار بزرگی است که از سوی شرکت فولاد مبارکه برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان مبارکه در صورتی که نیروی انسانی به اندازه کافی در اختیار داشته باشد، توانایی پذیرش ۱۱۰ بیمار کرونایی را دارد، گفت: دلیل آن همکاری و کمک شرکت فولاد مبارکه است، چراکه در سال گذشته توانستیم تعدادی تخت، تجهیزات پزشکی، رفاهی و... را به صورت کامل خریداری کنیم، در واقع زیرساخت ها و تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان با مساعدت شرکت فولاد مبارکه فراهم شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مدیر بیمارستان مبارکه در ادامه تصریح کرد: در اسفند سال ۹۸ شرکت فولاد مبارکه کمک قابل توجهی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان داشت و به بیمارستان مبارکه نیز کمک مالی رساند. همچنین اکنون شرکت فولاد مبارکه برای ساخت دیالیز خیرسازی کمک کرده که از طریق فرمانداری این موضوع در حال پیگیری بوده و همکاری دو طرفه وجود دارد.

 ایرانپور با بیان اینکه شرکت فولادمبارکه رسالت خود را در شرایط سخت کرونایی بسیار خوب انجام داده است، خاطرنشان کرد: این شرکت در سال ۹۸ نیز برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی به بیمارستان مبارکه کمک مالی کرده که اکنون ارزش مالی همان تجهیزات ۵ برابر شده است. همچنین طبق تفاهمنامه بیمارستان مبارکه با شرکت فولاد مبارکه، مبلغی را نیز برای خرید کیت آزمایشگاه به این بیمارستان کمک رسانده است.

انتهای رپورتاژ

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha