• یکشنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400021208326
  • خبرنگار : 50184

رئیس فدراسیون ناشنوایان در حاشیه عیادت از ملی پوش کشتی فرنگی:

لازم باشد "دلفانی" را برای ادامه درمان به تهران منتقل می‌کنیم

لازم باشد "دلفانی" را برای ادامه درمان به تهران منتقل می‌کنیم

ایسنا/کرمانشاه چهارم اردیبهشت ماه بود که علی دلفانی ملی پوش صحنه‌ای کشتی فرنگی ناشنوایان حین انجام تمرین در باشگاهی که مجوز فعالیت در این شرایط کرونایی را نداشت، از ناحیه نخاع گردن و کمر دچار آسیب دیدگی شد.

این کشتی گیر پس از انتقال به بیمارستان طالقانی کرمانشاه تحت عمل جراحی قرار گرفت و حدود یک هفته ای می شود که در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری است.

و حالا امروز(12 اردیبهشت) رئیس فدراسیون ناشنوایان و مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه برای عیادت این کشتی گیر در بیمارستان طالقانی کرمانشاه حضور پیدا کردند و جویای آخرین وضعیت درمانش شدند.

مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان پس از عیادت از علی دلفانی کشتی گیر آسیب دیده صحنه ای در گفت وگو با ایسنا، با ابراز تاسف از حادثه پیش آمده برای این کشتی گیر جوان، اظهارکرد: حادثه ای که برای علی دلفانی پیش آمده باعث تاسف و تاثر جامعه ورزش و بویژه ناشنوایان شد و امیدواریم هرچه سریعتر شاهد بهبودی حال این کشتی گیر باشیم و به زندگی عادی خود بازگردد.

وی با بیان اینکه در حادثه پیش آمده نمی توان کسی را مقصر دانست، در تشریح جزییات اتفاقی که برای علی دلفانی حین تمرین پیش آمد، گفت: حدود یک ماه و نیم قبل اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در دو بخش جوانان و بزرگسالان به منظور آمادگی برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان 2021 ترکیه در کرمانشاه برگزار شد و علی دلفانی هم یکی از کشتی گیران ملی پوش رده سنی جوانان حاضر دراین اردوها بود.

رئیس فدراسیون ناشنوایان اعلام کرد: پس از اتمام این مرحله از اردوها در کرمانشاه، گویا این کشتی گیر برای حفظ سطح آمادگی خود تا اردوی بعدی به دنبال جایی برای تمرین بوده و از آنجایی که تمامی باشگاه های شهرستان صحنه به دلیل وضعیت قرمز کرونایی استان تعطیل بوده، برای همین به مسئول یکی از باشگاه ها اصرار می کند تا در آنجا تمرین کند و در نهایت در آنجا دچار آسیب می شود.

وی با تاکید براینکه بصورت ویژه وضعیت این کشتی گیر صحنه ای را پیگیری می کنیم، افزود: زمانی که اردوها در کرمانشاه برپا بود، چند باری با علی دلفانی صحبت کردم و زحمت زیادی می کشید تا بتواند در رقابت های ترکیه حتما صاحب مدال شود.

تیشه گران با بیان اینکه فدراسیون ناشنوایان، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون پزشکی ورزشی، اداره کل ورزش وجوانان استان و هیات ناشنوایان استان همگی حمایت و پیگیری های لازم را برای درمان این کشتی گیر خواهند داشت، افزود: قول می دهم از نظر مباحث مالی هیچ کوتاهی برای درمان این کشتی گیر و کمک به خانواده اش نداشته باشیم.

وی با تاکید براینکه درحال حاضر سلامتی و بهبودی این کشتی گیر برای فدراسیون اولویت دارد، عنوان کرد: اگر پزشک علی دلفانی به این نتیجه برسد که برای ادامه درمان باید به تهران اعزام شود، او را به تهران انتقال داده و اقدامات لازم را برای درمانش انجام خواهیم  داد.  

رئیس فدراسیون ناشنویان در خصوص عیادتش هم از این کشتی گیر گفت: متاسفانه پزشک معالجش را ندیدم و کادر درمان حاضر در بخش هم درخصوص وضعیتش توضیحی نداند، اما در مجموع تمام تلاش خود را برای درمانش خواهیم کرد و بصورت مداوم هم با خانواده این کشتی گیر با اخلاق در ارتباط خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha