• جمعه / ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400021711433

استاندار یزد تاکید کرد؛

بهره گیری حداکثری از ظرفیت قانون بودجه 1400 برای پشتیبانی از اشتغال

بهره گیری حداکثری از ظرفیت قانون بودجه 1400 برای پشتیبانی از اشتغال

ایسنا/یزد استاندار یزد با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر قانون بودجه ۱۴۰۰ برای پشتیبانی از تولید و اشتغال، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت و برنامه ریزی مدون، پیگیر جذب سهم استان و جذب منابع بیشتر از اعتبارات و تسهیلات ملی باشند.

«محمدعلی طالبی» با بیان این که توزیع منابع شهرستانی متناسب با نیازها و ظرفیت‌های هر یک از شهرستان‌ها در حوزه ایجاد اشتغال در دستور کار دستگاه ها باشد، اظهار کرد: ضروری است کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان و همه دستگاه‌های مرتبط در حوزه اشتغال، برنامه‌هایی در راستای جذب منابع و استفاده از فرصت های بوجودآمده برای اشتغال در حوزه های مختلف داشته باشند.

وی در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه اشتغال روستایی و عشایر گفت: خواسته های مطرح شده در این نشست جهت توسعه اشتغال روستایی استان با جدیت دنبال شود.

استاندار با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر قانون بودجه ۱۴۰۰ برای پشتیبانی از تولید و اشتغال، اظهار کرد: ضروری است کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان و همه دستگاه های مرتبط در حوزه اشتغال، برنامه‌هایی در راستای جذب منابع و استفاده از فرصت‌های به وجود آمده برای اشتغال در حوزه‌های مختلف داشته باشند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد،  وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بسیار خوب کنونی جهت ایجاد اشتغال، بر هدایت مناسب در زمینه اشتغال تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی استان در کنار بخش خصوصی، باید مشاور ایجاد اشتغال بوده و به ارائه خدمات مشاوره‌ای در این زمینه بپردازند تا به این طریق حلقه هدایت اشتغال فعال‌تری را نسبت به گذشته، در استان داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha