• شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400021812093
  • خبرنگار : 50182

انهدام باند مسلحانه "سرقت" در کرمانشاه

انهدام باند مسلحانه "سرقت" در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند مسلحانه سرقت و دستگیری یکی از سارقان در کرمانشاه با اقتدار پلیس آگاهی خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از اعلام شکایت چند تن از شهروندان خصوصا بانوان که در یک تاکسی مورد سرقت و زورگیری مسلحانه قرار گرفته اند، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد تاکسی مورد نظر سرقتی بوده، افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم تحقیقات گسترده و همه جانبه خود را آغاز و موفق شدند بااقدامات اطلاعاتی اعضای باند و خودروی استفاده شده در سرقت ها را شنایی کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: پس از مشاهده تاکسی سرقتی ماموران به تعقیب آنها پرداخته و دو فرد سارق نیز با بی توجهی به اخطارهای مکرر پلیس، شروع به تیراندازی به سمت آنها کردند.

جاویدان افزود: به دنبال این اقدام و پس از توقیف تاکسی، سارقان از فرصت پیش آمده استفاده و با ربودن یک دستگاه خودرو تیبا مجددا اقدام به فرار کردندT اما در نهایت و با شجاعت و اقتدار پلیس، این خودرو نیز توقیف و سردسته باند دستگیر شد.

وی با اشاره به متواری شدن دیگر سارق مسلح، خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده تاکنون به ارتکاب 15 فقره سرقت با تهدید سلاح گرم از شهروندان و خصوصا بانوان در کرمانشاه اعتراف کرده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه ادامه داد: علاوه بر توقیف دو دستگاه خودرو تاکسی و تیبای ربوده شده، در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه سارقان مسلح مقداری از وسایل سرقتی مربوط به شاکیان، دو قبضه سلاح، تعدادی فشنگ و دو دستگاه خودرو مسروقه نیز کشف شد.

وی در پایان با بیان اینکه افرادی که مورد سرقت قرار گرفته اند برای شکایت می توانند به پلیس اگاهی مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار به مقابله با چنین افرادی که امنیت روانی جامعه را با اخلال روبرو می کنند برخورد و قطعا دستگاه قضائی نیز احکام لازم را در این خصوص صادر می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha