• سه‌شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۳:۴۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400022115122
  • خبرنگار : 30450

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سی سخت؛

اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات زلزله دنا دو برابر سایر مناطق زلزله زده کشور

اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات زلزله دنا دو برابر سایر مناطق زلزله زده کشور

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به نگاه ویژه هیئت دولت در تخصیص اعتبار و تسهیلات بانکی به مردم زلزله زده دنا اشاره کرد و گفت: تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی منطقه زلزله زده دنا اختصاص یافت.

"علیرضا تابش" در بازدید از شهر زلزله زده سی سخت هدف از این بازدید ها را بررسی روند پیشرفت بازسازی سی سخت و سایر روستاها و شهرهای شهرستان دنا عنوان کرد و افزود: کار طبق برنامه پیش بینی شده پیش رفته و علی رغم شیوع بیماری کرونا، تعطیلات عید نوروز و ماه مبارک رمضان عملیات اجرایی به خوبی انجام شده است.
وی با تاکید بر اینکه عملیات آواربرداری تمامی واحدهای مسکونی به اتمام رسیده است، تصریح کرد: برخی از مشکلات باقی مانده که حل می شود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: از تعداد ۱۶۹۹ واحد احداثی اکثرا پروانه های ساخت واحدها صادر شده است.
تابش با اشاره به آغاز عملیات پی کنی و اجرای فونداسیون ها، تاکید کرد: عملیات اجرایی ساخت اسکلت فلزی ساختمان ها در مناطق زلزله زده نیز آغاز شده و پیشرفت کار مطلوب است.
وی بیان کرد: امید است ظرف یک ماه آینده سرعت کار ارتقا بیشتری یابد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اهمیت موضوع، ادامه داد: طی دو جلسه هیئت دولت بحث سی سخت سرعت بیشتری گرفت و در مجموع این ۲ مصوبه ۵۰۰ میلیارد تومان تامین کرده و در اختیار مردم گذاشتیم.
تابش تصریح کرد: بنا به پیشرفت کار سیمان، میلگرد و اسکلت فلزی تامین و در اختیار مردم گذاشته می شود.
وی با بیان اینکه اکیپ های اجرایی پای کار هستند، اظهار کرد: امروز و فردا روند کار و مشکلات طی جلسات در استان مطرح و بررسی خواهند شد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: روند کار بازسازی براساس بازسازی مناطق زلزله زده که در سایر نقاط کشور انجام شده پیشرفت مطلوبی داشته است.
تابش با تاکید بر اینکه پرداخت تسهیلات و وام بلاعوض نسبت به سایر مناطق زلزله زده در کشور در گذشته معادل ۲ برابر افزایش پیدا کرده است.
وی با اشاره به اینکه زیربناها بیش تر از حدی که پیش بینی شده بود توسط مردم در نظر گرفته شده است، بیان کرد: امید است با این اعتبارات بتوانیم کار را به سرانجام برسانیم.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در خصوص وضعیت افراد مستاجر نیز، خاطرنشان کرد: تسهیلات بلاعوض به مبلغ ۱۵ میلیون تومان و وام به مبلغ ۳۰ میلیون تومان در صورت ارزیابی خسارت به وسایل و لوازم خانگی این افراد تعلق می گیرد.
به گزارش ایسنا، "علیرضا تابش" در ادامه سلسله بازدید های خود از روند ساخت و سازها در سی سخت امروز و در بیست و هشتمین روز از ماه مبارک رمضان به همراه حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و محلی از برخی محله های شهر سی سخت بازدید کرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۲ ۰۸:۱۵

اگه ده برابر هم بشه فایده نداره آقای مدیر چرا نمیگید تورم گرانی چند برابر شده