• چهارشنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400031209134
  • خبرنگار : 50165

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان زنجان:

اسامی داوطلبان رد صلاحیت شده آگهی می‌شود

اسامی داوطلبان رد صلاحیت شده آگهی می‌شود

ایسنا/زنجان دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان زنجان گفت: آگهی اسامی داوطلبان رد صلاحیت شده از طریق فرمانداری‌ها منتشر می‌شود.

محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر که در مرحله هیئت نظارت استان رد صلاحیت شده بودند، اظهار کرد: پرونده‌ این داوطلبان برای رسیدگی به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور ارسال شد و مطابق تقویم زمان‌بندی انتخابات، تا روز چهاردم خردادماه، این هیئت فرصت رسیدگی به پرونده‌ها را دارد.

وی افزود: نتیجه نهایی در پانزدهم خردادماه، رسیدگی‌ها از طریق هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور به ستاد انتخابات استانی اعلام و در مرحله بعد ستاد انتخابات استان‌ها نتیجه را از طریق فرمانداری‌ها به داوطلبان اعلام می‌کند.

این مسئول ادامه داد: آنچه که در مورد رسیدگی به پرونده‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، این است که در هیئت مرکزی نظارت برای رسیدگی به پرونده استان‌ها، نوبت‌بندی انجام شده بود و نوبت استان زنجان نیز در هفته جاری بود و رسیدگی توسط پنج نفر از اعضای هیئت مرکزی و با حضور ریاست هیئت، انجام شده و رسیدگی‌ها به پایان رسیده است.

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان زنجان با بیان اینکه نتیجه نهایی در تاریخ مقرر به اطلاع داوطلبان می‌رسد، تصریح کرد: آگهی اسامی داوطلبان رد صلاحیت شده از طریق فرمانداری مطابق ماده ۵۴ قانون تشکیلات منتشر می‌شود، بر اساس قانون نیز یک هفته مانده به انتخابات، نامزدها می‌توانند تبلیغات را بر اساس قوانین موضوعه، انتخابات انجام دهند.

محمدی یادآور شد: هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان نیز علاوه‌ بر اقداماتی که در رابطه با پرونده‌ها انجام می‌دهد، شبکه نظارت بر انتخابات را تحت سامانه جامعی که از سوی هیئت مرکزی تهیه شده، انجام می‌دهد، به طوری که برای شعب روستایی و شهری بر سر صندوق‌های رای ناظری را مستقر خواهد کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: هر ۱۰ صندوق و یا ۱۰ شعبه دارای سرناظر خواهد بود که این افراد وظیفه سرکشی به شعب تحت نظارت خود و گزارش فرآیند به هیئت نظارت بخش و شهرستان را دارند و تعداد ناظران و سرناظران نیز به زودی و پس از قطعی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha