• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۷:۵۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400032820480
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

فرماندار بن:

استفاده از ماسک برای رای‌دهندگان الزامی است

استفاده از ماسک برای رای‌دهندگان الزامی است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار بن در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان رای‌گیری در روز انتخابات، گفت: مایع ضدعفونی‌کننده دست و سطوح برای عوامل اجرایی و خدماتی حاضر در شعب در نظر گرفته شده است، تمامی عوامل حاضر در شعب شهرستان بن ملزم به استفاده از ماسک هستند، همچنین استفاده از ماسک برای رای‌دهندگان نیز اجباری است.

کیانوش نادری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص فرآیند برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بن، اظهار کرد: در این شهرستان ۲۷ شعبه برای اخذ آرای مردم در نظر گرفته شده است که از این تعداد دو شعبه سیار و مابقی به صورت ثابت فعالیت خواهند داشت.

فرماندار بن افزود: عوامل اجرایی در نظر گرفته شده برای برگزاری انتخابات در شهرستان بن از جمله هیات‌های نظارت، بازرسی، خدماتی، اعضای شعب، امنیتی و انتظامی حدود ۶۰۰ نفر است.

وی ادامه داد: هماهنگی‌های موردنیاز برای جلوگیری از قطعی برق در زمان برگزاری انتخابات در شهرستان بن با اداره برق صورت گرفته است، همچنین در صورت بروز حادثه پیش‌بینی نشده برای تمامی شعب ژنراتور برق تعبیه شده است.

نادری در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان رای‌گیری عنوان کرد: مایع ضدعفونی‌کننده دست و سطوح برای عوامل خدماتی و اجرایی حاضر در شعب در نظر گرفته شده است، تمامی عوامل حاضر در شعب شهرستان بن ملزم به استفاده از ماسک هستند، همچنین استفاده از ماسک برای رای‌دهندگان نیز اجباری است.

فرماندار بن بیان کرد: با توجه به این موضوع که انتخابات نوعی پدافند غیرعامل در سطح کشور محسوب می‌شود و بیمه‌کننده نظام جمهوری اسلامی ایران است، در تمامی سال‌های انقلاب نیز مردم ایران با حضور حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان و عوامل بیگانه کوبیدند، امسال نیز باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان از مردم ایران انتظار داریم برای آینده خود و فرزندان کشور در انتخابات ریاست جمهوری همچنین انتخابات شورای شهر و روستا حضور حداکثری داشته باشند.

نادری در پایان در خصوص اهمیت انتخابات شورای شهر و روستا، خاطرنشان کرد: در این انتخابات مردم مدیریت شهری و روستایی را به منتخبان خود واگذار می‌کنند، بنابراین حضور حداکثری در این انتخابات و همچنین انتخابات ریاست جمهوری امکان انتخاب فرد اصلح را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha