• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۸:۰۱
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400032820485
  • خبرنگار : 50212

امام جمعه زرندیه:

مشکلات نمی‌تواند موجب قهر مردم با صندوق‌های رای شود

مشکلات نمی‌تواند موجب قهر مردم با صندوق‌های رای شود

ایسنا/مرکزی امام جمعه زرندیه گفت: ملت ایران در طول بیش از ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب با برگزاری انتخابات های گوناگون ثابت کرده اند که مشکلات نمی تواند موجب قهر ملت با صندوق های رای باشد.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخابات فرصتی است در همه حکومت‌های مردمی که سیستم حکومت برای مشارکت عامه مردم در مدیریت کشور را مهیا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مردمی‌ترین نظام‌های سیاسی دنیا بیشترین برگزاری انتخابات‌ها را در کارنامه خود دارد که نماد واقعی مردم سالاری دینی است، تصریح کرد: در چهار دهه استقرار جمهوری اسلامی ۳۷ انتخابات بزرگ برگزار شده است، به طوری که فقط در اولین سال استقرار جمهوری اسلامی چهار انتخابات بزرگ، دو مرتبه همه پرسی تعیین نوع حکومت و تایید قانون اساسی و دو مرتبه انتخابات خبرگان قانون اساسی و ریاست جمهوری برگزار شده است.

امام جمعه زرندیه افزود: در تمامی این سال‌ها نقش مردم در شکل دهی به حکومت و تداوم مسیر مردم سالاری دینی نقشی تاثیرگذار و نه تنها قابل قبول، بلکه شایسته تقدیر بوده است.

وی تصریح کرد: دشمنان این نظام و این ملت که منافع خود در ایران را از دست رفته دیدند و منافع چپاولگرانه خود در منطقه بلکه در دنیا را در معرض خطر می‌بینند همیشه کوشیده‌اند به نوعی نقشی مخرب در انتخابات‌های ایران بازی کنند. در این دوره هم ماه‌هاست کوشیده‌اند مردم را از شرکت گسترده در انتخابات باز دارند.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: ملت بصیر و مقاوم ما هم همیشه دست رد بر سینه دشمنان خود زده‌اند و انشاءالله این بار هم با حضور گسترده خود سر صندوق های رای دشمنان را ناامید خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به وجود برخی مشکلات در کشور گفت: البته مردم ما گلایه‌های بحقی دارند، وضعیت بد اقتصادی که امروز زندگی و آسایش مردم را تحت تاثیر قرار داده است گرچه بخشی از آن متاثر از تحریم‌های ظالمانه دشمنان است اما بخش اعظم آن بر اثر سوء مدیریت است، حزب سالاری و طایفه سالاری به جای شایسته سالاری، اختلاس های وابستگان به مسئولین، جوابگو نبودن عامه مسئولین به مردم، بداخلاقی‌های مسئولین، وعده‌های عمل نشده و ... مردم ما را آزار می‌دهد.

امام جمعه زرندیه تاکید کرد: با این وجود مردم بسیار هوشیارتر از این هستند که از فرصت موجود برای تغییر در وضعیت زندگی خود استفاده نکنند، مضافا اینکه ملت ما به خوبی می‌داند هرچه حضور در انتخابات بیشتر باشد دشمنان را مایوس‌تر خواهد کرد، مردم ما بخوبی می‌دانند شرکت کم رنگ در انتخابات جرات دشمنان بر ما را بیشتر خواهد کرد.

وی افزود: به یاری خدا مردم ما با حضور گسترده در انتخابات و رای به کاندیدای اصلح، رئیس جمهور و به تبع آن دولت جوان حزب الهی و انقلابی را روی کار خواهند آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha