• یکشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400062820806

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد

تشکیل اتحادیه دانشگاه‌های آزاد شرق کشور با محوریت واحد خراسان رضوی

تشکیل اتحادیه دانشگاه‌های آزاد شرق کشور با محوریت واحد خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: به جهت تمرکز زدایی و جلوگیری از بروکراسی‌هایی که باعث تعلل در فعالیت‌ها می‌شود، اتحادیه دانشگاه‌های آزاد شرق کشور با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی را شکل داده‌ایم.

دکتر محسن مرادی در جلسه شورای روسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: دکتر سروری مجد نیز به عنوان معین این اتحادیه در استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، سیستان بلوچستان و کرمان تعیین شد که امیدواریم با این انتصاب بسیاری از تصمیمات ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد. 

وی با بیان اینکه خراسان رضوی تابع برنامه و سیاست‌های کلی دانشگاه آزاد اسلامی است، اظهار کرد: برنامه‌ای تحت عنوان آمایش به عنوان طرح کلی آموزش دانشگاه در حال اجراست که امیدواریم به نتیجه مطلوبی برسد. تلاش همه ما این است که وظیفه خودمان را در این زمینه به بهترین شکل ایفا کنیم.

مرادی با اشاره به اهمیت تدوین یک برنامه جدی در زمینه‌های آموزشی، پشتیبانی، پژوهشی و فرهنگی این دانشگاه بر مشارکت فعالانه همه روسای واحدها و مراکز استان تاکید کرد و گفت: علی‌رغم دقت نظری که در برنامه‌ها می‌شود، انتظار این است که همه روسای مراکز و واحدها در فرایند برنامه‌ریزی، تدوین اهداف و تدوین راهبردها و برنامه‌های عملیاتی به ما کمک کنند و مشارکت فعال داشته باشند. در حال حاضر زمان آن گذشته که یک نفر در راس هرم بنشیند و برنامه را جهت اجرا ابلاغ کند و همه صرفا مجریان آن برنامه باشند. همفکری و مشارکت باعث هم‌افزایی و همچنین بهتر شدن و بومی‌تر بودن راهبردها و اقدامات عملی خواهد شد. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی دلایل نبود بهره‌وری در هر سازمان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: از آن دسته آدم‌هایی نباشیم که اگر یک روز نباشیم، سازمان نفس بکشد. برای دانشگاه آزاد زحمات زیادی کشیده شده تا به این جایگاه رسیده و حالا راه بازگشتی وجود ندارد. آنچه وجود دارد پیشروی در اهداف راهبردها و استراتژی هاست. طبیعتا ضعیف‌ترین برنامه‌ها از بی‌برنامه بودن بهتر است. بدانیم که اگر اندکی در این مسیر توقف کنیم، به تمام زحمات مدیران لایقی که در این سیستم منشا اثرات بسیار زیادی بوده‌اند، جفا کرده‌ایم.

وی در ادامه از امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با آستان قدس رضوی طی سفر اخیر رئیس این دانشگاه به مشهد خبر داد و افزود: این تفاهم‌نامه برای کل استان منشا خیر و برکت خواهد بود. دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، به ویژه در مشهد، یک وظیفه کشوری را در این تفاهم‌نامه بر عهده گرفته است. امیدواریم با تشکیل شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که با مشارکت آستان قدس شکل خواهد گرفت، بخشی از اموری که احساس می‌کنیم می‌تواند به تحقق اهداف کمک کند را پیاده‌سازی کنیم. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، مرادی خاطرنشان کرد: اتفاق خوب دیگری که افتاده، ماموریتی است که به معاون آموزشی واحد مشهد داده شد که در زمینه دانشکده حکمرانی هوشمند فعالیت خود را آغاز کند و تیم‌های مختلفی در این زمینه تشکیل دهد. طبیعتا این اقدامات موجب می‌شود که نقش آفرینی ما در فضای اجتماعی در ایجاد سنگ بنای توسعه استان خراسان رضوی به صورت کلی و به صورت خاص‌تر در دانشگاه آزاد اسلامی استان گذاشته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha