• دوشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400062921654
  • منبع : نمایندگی سمنان

هزینه‌کرد 125 میلیارد تومانی برای تکمیل بیمارستان جدید مهدیشهر

هزینه‌کرد 125 میلیارد تومانی برای تکمیل بیمارستان جدید مهدیشهر

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: بالغ بر ۱۲۵ میلیارد تومان برای راه اندازی بیمارستان جدید التاسیس ۱۵ خرداد مهدیشهر هزینه شده است که حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد اعتبار آن طی دو سال اخیر پیگیری و تامین شد.

علیرضا آشناگر، ۲۹ شهریور در حاشیه بازدید از بیمارستان جدیدالتاسیس ۱۵ خرداد مهدیشهر با بیان اینکه بیمارستان جدید التاسیس ۱۵ خرداد مهدیشهر به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم، آماده بهره برداری است، اظهار کرد: از بدو ورود به استان، تمام تلاش خود را برای بهره برداری از طرح‌ها و اقدامات دولت به منظور خدمات رسانی بهتر به مردم در استان، به کار گرفتیم.

وی افزود: امروز شاهدیم بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر آماده بهره برداری است، هرچند به طور طبیعی برخی از موارد برای تکمیل و بهره‌برداری بیشتر و بهتر از این مرکز باقی‌مانده که تصمیمات لازم در آن خصوص نیز اتخاذ شده است.

آشناگر ادامه داد: محوطه‌سازی و دیواره‌سازی برای مسیل‌ها، یکی از مواردی است که در خصوص بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر مَدنظر قرار دارد که بحث و تبادل نظر در خصوص آن انجام و اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

استاندار سمنان با تاکید بر این که انتظارات صحیح مردم در خصوص حضور مستمر و کامل ‌متخصصین در بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر امری بجاست، تصریح کرد: این پروژه امروز به صورت کامل آماده است، مواردی در خصوص راه دسترسی آن مطرح بود که با پیگیری‌های صورت گرفته، مبلغ ۲ میلیارد تومان برای ساماندهی از لحاظ اجرای آسفالت و روشنایی مسیر کارسازی شده و به حساب شهرداری مهدیشهر برای اجرای موارد واریز شده است.

وی با اشاره به این که برای رفع نقص تقاطع مسیر دسترسی و مشکلاتی که برای آن وجود دارد پیگیری ها در حال انجام است، افزود: مردم بدانند که هدف ما ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر در اجرا و بهره برداری از طرح ها و پروژه ها بوده و خواهد بود و اطمینان خاطر داشته باشند که تا بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر به صورت کامل تجهیز نشده و کادر و تشکیلات آن ‌تامین نشوند، عجله ای برای افتتاح رسمی وجود ندارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز شاهدیم که کار درمانی در بیمارستان ۱۵ خرداد شروع شده و بیماران پذیرش می‌شوند، گفت: انشالله در مقطع زمانی دیگری با رفع نواقص جزئی موجود در بحث کادر درمان و تشکیلات، محوطه سازی، دیواره سازی، راه دسترسی، روشنایی و سرویس دهی شهری، افتتاح رسمی از این بیمارستان انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha