• یکشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400070402276
  • خبرنگار : 50187

نماینده شرق استان کرمان در مجلس:

پیگیر ارتقاء مجتمع آموزش عالی بم به دانشگاه هستیم

پیگیر ارتقاء مجتمع آموزش عالی بم به دانشگاه هستیم

ایسنا/کرمان نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس گفت: در جلسه ای که با وزیر سابق علوم داشته و همچنین پیگیری مسئولان قبلی انشاءالله به زودی از طریق وزیر علوم بحث دانشگاه شدن این مجتمع را پیگیری خواهیم کرد تا به نتیجه برسیم.

حجت‌الاسلام"موسی غضنفرآبادی" در حاشیه بازدید از مجتمع آموزش عالی بم اظهار کرد: مجتمع آموزش عالی بم نسبت به گذشته با توجه به تلاش ها و زحمات مسئولان در وضعیت مناسبی قرار دارد و پیشرفت های خوبی داشته است.

وی افزود: در جلسه ای که با وزیر سابق علوم داشته و همچنین پیگیری مسئولان قبلی انشاءالله به زودی از طریق وزیر علوم بحث دانشگاه شدن این مجتمع را پیگیری خواهیم کرد تا به نتیجه برسیم.

غضنفرآبادی تصریح کرد: یکی از مهمترین شاخص هایی که دانشگاه را برجسته می کند بحث ارتقاء علمی است و ما برای توسعه مجتمع در همه شاخص ها به ویژه در بحث افزایش بودجه تلاش خواهیم کرد. 

به گزارش ایسنا، دکتر"نوراللهی" رییس مجتمع آموزش عالی بم نیز در این بازدید گفت: در حال حاضر مجتمع دارای سه دانشکده مصوب شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم شامل دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده ریاضی و محاسبات و دانشکده گردشگری است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۴ گروه آموزشی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و تعداد ۱۵۵۰ دانشجو افزود: با توجه به فراهم بودن زیرساخت های لازم امیدواریم با حمایت مسئولان، شاهد ارتقاء مجتمع به دانشگاه باشیم. 

نوراللهی تصریح کرد: مجتمع آموزش عالی بم براساس ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی، کشاورزی و گردشگری شهرستان اقدام به ایجاد رشته از جمله رشته های جهانگردی و گردشگری، رشته های پایه و فنی و مهندسی کرده و اساس کار خود را بر پایه ظرفیت های شهرستان و استان قرارداده و در این زمینه به تربیت نیروی متخصص و متعهد می پردازد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha