• دوشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۰ / ۲۲:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400080302092
  • خبرنگار : 50405

استاندار خراسان رضوی در جمع جانبازان ۷۰ درصد دفاع مقدس:

سرمایه و توان خود را برای خدمت‌گزاری به کار خواهم گرفت

سرمایه و توان خود را برای خدمت‌گزاری به کار خواهم گرفت

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی در جمع جانبازان ۷۰ درصد دفاع مقدس گفت: می‌خواهم به همرزمان قدیمی خود اطمینان و قول بدهم که هر آنچه سرمایه و توان دارم، برای خدمتگزاری در این نظام مقدس و برای آحاد مردم به کار خواهم بست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در مراسم جشن میلاد پیامبر مهربانی و امام صادق(ع) که با حضور خانواده‌های جانبازان ۷۰ درصد برگزار شد ضمن تبریک این اعیاد مبارک و فرخنده، اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای عزیز را در این محفل معنوی گرامی می‌داریم و به ارواح طیبه همه آنان درود و سلام می‌فرستیم.

استاندار خراسان رضوی خطاب به جانبازان سرافراز بیان کرد: حضور در این جمع معنوی سبب شد حجت بر من تمام شود که بدانم چه وظیفه‌ و مسوولیتی بر عهده دارم. با حضور مسئولین همدل و همراه در استان بسیار امیدوارم که این نگاه‌های مشترک و اعتقادی در پیشبرد اقدامات فوق‌العاده کارساز است.

وی با بیان اینکه در استان خراسان رضوی مفتخر به وجود تک تک جانبازان و خانواده‌های معظم آنان هستیم، تاکید کرد: احساسمان این است که همه چیز فراهم شده تا بتوانیم در این استان مقدس خدمتگزاری کنیم. در مسیر و در یک مقدمه بسیار خوبی قرار گرفتیم. در این راستا با این شرایط فعلی و خدمتگزارانی که با نیت خالص به خدمت مشغول هستند، حتما کشور ما مشمول نزول برکات الهی واقع خواهد شد و به این بسیار امیدوار هستیم.

نظری با بیان اینکه پیشتازی در هر کاری لازم است، گفت: همانگونه که جانبازان عزیز ما در دفاع مقدس جزو پرچمداران و پیشتازان بودند، در عرصه‌های دیگر هم نیازمند جلوداری و پرچمداری هستیم.

وی با اشاره به وجود روحیه همدلی میان مسئولین استان، خاطرنشان کرد: مسئولین در استان برای خدمتگزاری وفاق و همدلی دارند، لذا به فضل الهی مطمئن هستیم که ذیل این چترهای معنوی به نحو شایسته‌ای بتوانیم خدمت کنیم.

استاندار خراسان رضوی همچنین با حضور در میان جانبازان سرافراز و خانواده‌های آنان به صورت چهره به چهره با آنان دیدار کرد و ضمن استماع مطالبات و دغدغه‌های آنان، دستورات مقتضی را برای حل مشکلاتشان صادر نمود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha