• سه‌شنبه / ۴ آبان ۱۴۰۰ / ۰۷:۵۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400080402165
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

تاکید ستاد کرونای سیستان و بلوچستان

ورود تمامی کارکنان و دانش آموزان به محل کار منوط به ارائه کارت معتبر تزریق واکسن

ورود تمامی کارکنان و دانش آموزان به محل کار منوط به ارائه کارت معتبر تزریق واکسن

ایسنا/سیستان و بلوچستان ستاد بحران کرونای دانشگاه علوم ‌پزشکی زاهدان با موضوع واکسیناسیون کووید-19 اطلاعیه شماره 25 خود را در خصوص نحوه حضور کارکنان دستگاه های دولتی و دانش آموزان به محل کار و مدرسه را صادر کرد.

به گزارش ایسنا در این اطلاعیه آمده است؛

ورود تمامی دانش آموزان، آموزگاران و سایر کارکنان به تمامی مدارس دولتی و غیر انتفاعی منوط به ارائه کارت معتبر تزریق واکسن می باشد.

در صورت عدم ارائه کارت واکسن توسط این افراد، لازم تا تست PCR کرونا با نتیجه منفی به مسئول آموزشگاه ارائه شود و اعتبار  هر تست منفی کرونا نیز 3 روز از تاریخ صدور می باشد. بدیهی است ورود تمامی دانش آموزان، آموزگاران و سایر کارکنان به تمامی مدارس دولتی و غیر انتفاعی در صورت مثبت بودن تست کرونا نیز ممنوع است.

مسئول هر آموزشگاه موظف است شرایط مناسب بهداشتی که از سوی مراکز بهداشت شهرستان های تابعه ابلاغ می شود و در راس آنها الزام تمامی حاضران در فضای آموزشگاه به استفاده از ماسک تنفسی، تامین تهویه مناسب کلاس ها و فضاهای بسته، رعایت فاصله ایمن در جانمائی صندلی و نیمکت ها، فراهم نمودن امکان شستشوی صحیح دست ها، سقف زمانی جلسات و تعداد دانش آموزان حاضر در هر کلاس و یا مدرسه را فراهم نماید.

ورود تمامی کارکنان سازمان های دولتی نیز به محل کار منوط به ارائه کارت معتبر تزریق واکسن و یا تست منفی PCR در فاصله زمانی حداکثر  3 روز قبل می باشد.

به منظور جلوگیری از هر گونه سوء استفاده، علاوه بر سامانه الکترونیکی   salamat.gov.ir که برای صدور کارت الکترونیکی واکسیناسیون کرونا در نظر گرفته شده است، کارت گواهی دریافت نوبت اول و نوبت دوم واکسن کرونا در تمامی مراکز واکسیناسیون پس از تزریق واکسن و با بررسی هویت فرد دریافت کننده صادر و به شخص دریافت کننده واکسن تحویل داده خواهد شد.

هم استانی های عزیز در صورت برخورد با هرگونه تخلف در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا در مدارس و ادارات می توانند مراتب را از طریق سامانه ارتباطات مردمی سلامت و محیط وکار با شماره  تلفن 190 اطلاع رسانی نمایند تا پیگیری لازم توسط بازرسان بهداشتی انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha