• سه‌شنبه / ۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۹:۵۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400080402892
  • منبع : نمایندگی قزوین

نامه جمعی از اهالی رسانه در قزوین به رئیس جمهور

نامه جمعی از اهالی رسانه در  قزوین به رئیس جمهور

ایسنا/قزوین جمعی از خبرنگاران استان قزوین در نامه‌ای به رئیس جمهور عنوان کردند که این استان به روح و جانی تازه در مدیران اجرایی نیازمند است.

به گزارش ایسنا، نویسندگان نامه تسریع در تعیین استاندار قزوین را خواستار شدند.

این خبرنگاران در نامه خود به رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان قزوین، شکوفا نشدن و بهره نبردن از این ظرفیت‌ها و نیز ایجاد مشکلات در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و اقتصادی و نیز ظهور برخی تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌ها در عرصه‌های گوناگون را کارنامه مدیریت فعلی استان عنوان کردند.

در بخشی از این نامه آمده است: متأسفانه بسیاری از ظرفیت‌های استان قزوین به ویژه در حوزه‌های صنعتی دچار مشکل شده و واحدهای تولیدی بسیاری در این استان صنعتی وارد بحران شده‌اند و یا در حوزه‌هایی مانند گردشگری ابداً در اندازه داشته‌ها و توانمندی‌های طبیعی و تاریخی، قزوین مورد توجه قرار نگرفته است.

خبرنگاران قزوینی در این نامه عنوان کردند: پس از سال‌ها تلاش مسئولین مختلف در استان قزوین، وضعیت کنونی نشان می‌دهد که ظرفیت‌های بر زمین مانده، کارهای انجام نشده و موضوعات مغفول مانده فراوانی پیش روی مردم قرار دارد. در استانی که روزی پیشانی صنعت کشور بوده، امروز بیکاری و مشکلات کارگری بیداد می‌کند. در استانی که روزی تولید کننده بخش مهمی از غذای مردم بود، مشکلات متعدد کشاورزان را زمین‌گیر و تولید زراعی و دامی را با مشکلات جدی روبه‌رو کرده و کشاورزان و دامداران را ناامید ساخته است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: استان قزوین به روح و جانی تازه در مدیران اجرایی نیازمند است. گذشته از آن، برخی تبعیض‌ها و امتیازات ویژه و برخی ناروایی‌ها که گاه مسئولینی نیز در شکل‌گیری آن نقش داشتند، مردم را بیش‌ازپیش آزرده و رنجور کرده است. ادامه وضعیت مدیریتی موجود در استان بیش از پیش به مردم آسیب خواهد زد و هرلحظهٔ آن خسارتی محض خواهد بود. اکنون دغدغه‌مندان می‌بینند مسببان وضعیت امروز قزوین، در پی نفوذ و یا بقا در مسئولیت‌های حساس دولت سیزدهم هستند.

در بخش پایانی این نامه هم آمده است: بدینوسیله ما امضا کنندگان نامه، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش تمامی مسئولان اجرایی دولت دوازدهم، از شما می‌خواهیم با توجه به حجم کارهای باقی مانده، مطالبات مردم و امید به‌وجود آمده نسبت به دولت مردمی، سیر تحولات و استقرار مدیران اجرایی جدید به‌ویژه استاندار قزوین را سرعت بخشیده و این انتظار وجود دارد که ترکیبی از مدیران اجرایی توانمند، متعهد، متخصص، جوان و انقلابی به‌عنوان یک کابینهٔ استانی جوان و حزب‌اللهی در این استان فعالیت خویش را آغاز کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۰۶ ۱۷:۳۲

سلام خواهشا از نیروهای بومی کل استان در مدیریت کلان استانی استفاده شود و فقط یک گروه خاص سکاندار نباشند نیازمند توجه ویژه