• چهارشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400080503102
  • منبع : نمایندگی خوزستان

نایب رییس اتاق اصناف اهواز:

صدور و تمدید مجوز کسب اصناف منوط به ارائه کارت واکسن است

صدور و تمدید مجوز کسب اصناف منوط به ارائه کارت واکسن است

ایسنا/خوزستان نایب رییس اتاق اصناف اهواز گفت: در ستاد کرونای استان، قرار دادن کارت واکسیناسیون صاحبان و کارکنان واحدهای صنفی در معرض دید عموم به تصویب رسیده است و در صورت عدم اجرا، این امر تخلف است.

بهنام حیدری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص واکسیناسیون اصناف، اظهار کرد: در ستاد کرونای استان، قرار دادن کارت واکسیناسیون صاحبان و کارکنان واحدهای صنفی در معرض دید عموم به تصویب رسیده است و در صورت عدم اجرا، این امر تخلف محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که آمار واکسیناسیون اصناف اهواز به صورت دقیق مشخص نیست، افزود: یکی دیگر از مصوبات ستاد کرونای استان در خصوص بحث صدور و یا تمدید جواز کسب اصناف بوده که این امر منوط به ارائه کارت واکسن است.

حیدری ادامه داد: درخواست ما در جلسه ستاد کرونای استان، استقرار واکسیناسیون سیار در مراکز تجاری پر تجمع است زیرا اغلب مراکز واکسیناسیونی که در اهواز وجود دارد، خارج از بازار و محیط‌های صنفی هستند.

وی با اشاره به تعداد بازرسی‌های انجام‌شده از اصناف اهواز در شش ماهه نخست سال جاری، گفت: در این مدت دو هزار و ۶٢٣ مورد بازرسی از اصناف انجام شده است که ۵١ مورد از این تعداد، منجر به تشکیل پرونده و معرفی به اداره تعزیرات حکومتی شد.

حیدری عنوان کرد: در این مدت با همکاری مرکز بهداشت غرب اهواز ٢٧۵ مورد بازرسی انجام و منجر به صدور ٩٨ اخطاریه شد. همچنین ٣٣٨ مورد بازرسی و صدور ١٢٠ اخطاریه به اصناف نیز با همکاری مرکز بهداشت شرق اهواز انجام شده است.

نایب رئیس اتاق اصناف اهواز گفت: در روند بازرسی‌هایی که انجام می‌شود، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ارائه کارت واکسن در اولویت ما قرار دارد.

حیدری با بیان این‌که در اهواز حدود ۵٠ هزار واحد صنفی فعال وجود دارد، افزود: به تمامی همکاران خود در واحدهای صنفی توصیه می‌کنم که واکسیناسیون را انجام داده و کارت واکسن خود را در معرض دید عموم قرار دهند تا در آینده با مشکل مواجه نشوند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha