• دوشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400090805768
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس کانون مساجد اردبیل اعلام کرد:

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی ترنج در اردبیل

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی ترنج در اردبیل

ایسنا/اردبیل رئیس کانون فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل گفت: جشنواره هنرهای تجسمی استان اردبیل با عنوان ترنج برگزار خواهد شد.

نادر سقا ۸ آذر در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی ترنج در اردبیل اظهار کرد: با استقبال علاقه‌مندان زمان ارسال آثار برای این جشنواره تا ۱۵ آذرماه تمدید شد.
وی تصریح کرد: در این جشنواره علاقه‌مندان در ۳ بخش روستایی و عشایری، بخش آزاد و بچه‌های مسجد آثار خود را می‌توانند در رشته‌های اعلام شده به دبیرخانه ارسال و یا از طریق سامانه بارگذاری کنند.


رئیس کانون فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل گفت: این جشنواره در ۴ رشته نقاشی، گرافیک رایانه‌ای، خوشنویسی و عکاسی برگزار خواهد شد که در گروه‌های سنی مختلف علاقه‌مندان می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و حضور فعالی را داشته باشند.


سقا افزود: هدف اصلی از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی ترنج شناسایی و معرفی استعدادهای ناب هنری در این رشته‌هاست تا زمینه آموزش و توسعه برنامه‌های ترغیبی برای این علاقه‌مندان فراهم آید.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان در هر ۳ بخش و رشته‌های اعلام شده می‌توانند آثارشان را در سایت فستیوال، ترنج، فستیوال و بچه‌های مسجد تا ۱۵ آذرماه بارگذاری کرده و جشنواره نیز در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.


سقا اضافه کرد: ستاد عالی کانون‌های مساجد در تلاش است تا با برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین استقبال از علاقه‌مندان در فعالیت‌های هنری و فرهنگی زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت آنها را فراهم کرده و به نوعی از بین نوجوانان و جوانان در رشته‌های مختلف استعدادیابی را انجام دهد.


وی با قدردانی از حوزه هنری و فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این رویداد ارزشمند بیان کرد: سعی خواهیم کرد در سال‌های آینده با تنوع‌بخشی به رشته‌های هنری بتوانیم با غنایی بیشتر این جشنواره را با کیفیت مطلوب‌تر اجرایی و برگزار کنیم.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha