• سه‌شنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۰ / ۰۷:۴۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400091611954
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

فرمانده ناحیه خبر داد

توزیع هزار بسته معیشتی دیگر توسط سپاه ناحیه امامت تبریز

توزیع هزار بسته معیشتی دیگر توسط سپاه ناحیه امامت تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز از توزیع هزار بسته معیشتی دیگر در قالب کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های کم بضاعت و آسیب‌دیده از ویروس کرونا توسط این ناحیه خبر داد.

سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل در این مراسم که در مسجد جامع امام خمینی(ره) آخماقیه برگزار شد، ضمن تقدیر از مردم، خیّرین، بسیجیان و هیأت امناء مساجد در راستای تهیه بسته‌های معیشتی گفت: سپاه ناحیه امامت تبریز از اولین روزهای شروع رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در لبیک گویی به فرامین رهبر معظم انقلاب تاکنون ۱۸ مرحله کمک مؤمنانه برگزار و ۱۰ها هزار بسته معیشتی، بهداشتی، لوازم التحریر و گوشت گرم، به خانواده‌های نیازمند شناسایی شده توزیع کرده است.

وی افزود: در مرحله هجدهم نیز بیش از هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته حدود ۵۰۰ هزار تومان و ۶۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان بی‌بضاعت و نیازمند اهداء شد.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز، نقش حرکتها و مشارکت‌های مردمی در حل مشکلات را یک امر مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و گفت: سوابق نشان می‌دهد که هر وقت مردم پای کار آمده و در مسائل اجتماعی در کنار و همراه با نهادهای حاکمیتی بوده‌اند، نتیجه‌ی مطلوبی حاصل شده است.

خدمت به مردمانی که صاحبان اصلی انقلاب هستند، عبادت است

معاون اجرایی سپاه عاشورا نیز در این مراسم اظهار کرد: مردم، صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند و به همین خاطر خدمت به مردم در این انقلاب مثل عبادت برای خدا است.

سرهنگ پاسدار کاظم قلعه با بیان اینکه مردم ایران همواره در همه بزنگاه‌ها و بحران‌ها حامی و پشتیبان انقلاب بوده‌اند، گفت: در دوران همه‌گیری کرونا که از لحاظ اقتصادی، فشار و سختی‌هایی متوجه نظام بود، باز خود مردم در کنار مسئولین و خادمین ملت با انفاق و از خودگذشتگی، رزمایش کمک مؤمنانه را برگزار کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه امامت تبریز، وی افزود: دین مبین اسلام و پیامبر اکرم(ص) خود مروج و الگوی اصلی انفاق بوده‌اند و به همین خاطر است که پیروان آنها از جان و مال خود برای کمک به همنوعانشان دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha