• چهارشنبه / ۱۷ آذر ۱۴۰۰ / ۲۲:۱۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1400091713788
  • خبرنگار : 50145

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اعلام کرد

اختصاص ۳۲ هزار میلیارد ریال برای رفع موانع تولید آذربایجان غربی

اختصاص ۳۲ هزار میلیارد ریال برای رفع موانع تولید آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: ۳۲ هزار میلیارد تومان برای حل مشکلات اشتغال و رفع موانع تولید استان اختصاص یافته است.

داوود غفارپور امروز ۱۷ آذرماه در جلسه بررسی و مسائل مشکلات حوزه اقتصادی و دارایی ماکو با اشاره به ابلاغ تسهیلات  بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ بمنظور حل مشکلات اشتغال و رفع موانع تولید گفت:  حدود  ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبار بدین منظور به استان تخصیص یافته و با توجه به استقرار دبیرخانه مربوطه در اداره کل امور اقتصادی و دارایی ، تسریع در تصویب طرح های اشتغالزایی و سرمایه گذاری با اولویت طرح های نیمه تمام در دستور کار قرار گرفته و شیوه نامه این موضوع به دستگاههای تخصصی ابلاغ شده است. 

وی در ادامه به موضوع لزوم اجرای بند " د تبصره ۱۲ " در خصوص فروش اموال مازاد دستگاه های اجرایی اظهار کرد: ۱۰۰ درصد منابع حاصل از فروش اموال مازاد جهت پوشش پاداش پایان خدمت کارکنان و همچنین هزینه تعمیر ، تجهیز و توسعه طرح ها به خود دستگاه برمی گردد. 

 علی محمدی ایروانلو فرماندار ماکو نیز در این جلسه گفت : شهرستان ماکو به لحاظ برخورداری از بزرگترین مرز زمینی کشور، ظرفیت های کشاورزی ، دامپروری ، واحد های صنعتی و همچنین قرارگیری در محدوده منطقه آزاد یکی از مهم‌ترین نقاط کشور برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف است.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت های سرمایه گذاری ، رفع موانع و مشکلات پیش روی توسعه اقتصادی شهرستان و همچنین تامین منابع مالی پروژه ها و تسهیل در صدور مجوز های مربوطه اظهار کرد : امور اقتصاد و دارایی نقش ویژه ای در توسعه و رونق اقتصادی جامعه دارد و می تواند در کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان تاثیرگذار باشد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha