• جمعه / ۳ دی ۱۴۰۰ / ۲۲:۱۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400100301731
  • خبرنگار : 50176

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان:

مطالبه‌گری درباره موضوع آب لرستان باید علمی و منسجم باشد

مطالبه‌گری درباره موضوع آب لرستان باید علمی و منسجم باشد

ایسنا/لرستان مسئول سازمان بسیج دانشجویی لرستان گفت: مطالبه‌گری درباره موضوع آب استان باید علمی و منسجم باشد.

میلاد شرفی در نشست تخصصی با موضوع آب لرستان که با حضور متخصصان، مدیران آب منطقه‌ای استان و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد بسیج دانشجویی لرستان، این است که تلاش کرده نظام مسائل استان براساس اولویت‌ها، به صورت تخصصی و به‌دور از فضاهای احساسی، دنبال و مطالبه‌گری شوند.

وی تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که مطالبات و نظام مسائل استان لرستان به صورت کارشناسی، علمی و منطقی، بیان شده و پیگیری شوند؛ همچنین تلاش بسیج دانشجویی استان لرستان آن است که با بهره‌گیری از نظرات متخصصان هر موضوع، راهکارهای علمی و عملیاتی هم برای محقق شدن مطالبات مردم استان، ارائه شوند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی لرستان خاطرنشان کرد: براساس آموزه‌های حضرت امام (ره)، دانشگاه باید مبداء همه تحولات باشد و بدین روی، تلاش کرده‌ایم از ظرفیت‌های انسانی نظام دانشگاهی استان لرستان در مسیر مطالبه‌گری استفاده شود؛ دانشگاه باید نقش اساسی در تحول‌آفرینی و ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی برای رفع مشکلات استان لرستان داشته باشد.

شرفی اضافه کرد: برنامه بسیج دانشجویی لرستان این است که نشست‌های تخصصی مطالبه‌گری با حضور کارشناسان، متخصصان و مدیران حوزه مربوطه را برگزار کند و البته نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست‌ها حضور دارند تا بتوانیم به صورت منطقی در سطح کلان هم از مجاری قانونی از جمله حوزه قانونگذاری و نظارت، مطالبات مردم استان را پیگیری کنیم؛ مطالبه‌گری باید برمبنای نظرات علمی و کارشناسی باشد و از مطالبه‌گری به‌صورت احساسی و بدون پشتوانه‌های علمی و منطقی، بایستی پرهیز کرد.

وی بیان کرد: یکی از کارکردهای هیئت‌های اندیشه‌ورز، ‌تقویت فرهنگ مطالبه‌گری براساس نظرات متخصصان هر موضوع است و بسیج دانشجویی استان لرستان، خوشبختانه در سال‌های اخیر به صورت جدی به بحث مطالبه‌گری تخصصی، ورود پیدا کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha