• سه‌شنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۰ / ۲۱:۴۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400102821471
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

جزئیات نزاع مسلحانه در شهرستان کهگیلویه

جزئیات نزاع مسلحانه در شهرستان کهگیلویه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری ۳ نفر از عاملان اصلی نزاع و درگیری مسلحانه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی مسعودجو" در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی اجرای حکم اعدام شخصی به هویت معلوم در زندان مرکزی یاسوج در روز گذشته که سال های قبل یک نفر را در شهرستان کهگیلویه به قتل رسانده بود، پس از مراسم خاکسپاری فرد اعدام شده، وابستگان ایشان به منازل اولیاء دم فرد مقتول حمله ور شدند.

مسعود جو با اشاره به اینکه در جریان این نزاع یک نفر از منازعین مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست داد، اظهارکرد: بلافاصله ماموران حاضر در صحنه ۳ نفر از عاملان نزاع و متهمان اصلی قتل را شناسایی و دستگیر و ۳ قبضه اسلحه گرم از آنها کشف و ضبط کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه بیان کرد: با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضائی امنیت در منطقه برقرار است و موضوع در حال بررسی می باشد و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت عمومی جامعه را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۰-۲۸ ۲۱:۵۲

واقعا باید دست نظام ودادستان محترم رابوسید که شبانه روزی درحال ایجادنظم وامنیت دراستان هستند.واز دادستان محترم تقاضادارم که مخلان تظم را به اشدمجازات برسانندتادرس عبرتی باشدبرای بقیه

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۲۸ ۲۲:۲۰

هیچ حضور مقتدرانه ای نبوده و سهل انگاری نیروی انتظامی باعث این اتفاق بود ،دوتا بچه سیزده ساله رو نتونستن کنترل کنن

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۲۹ ۰۹:۵۶

افرین

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۳۰ ۰۲:۵۲

بنظرتون چند تا پلیس باید می امد تا اون جمعیت دوهزار نفری رو کنترل میکرد. هر نفر یک پلیس که نمیشه. ما فرهنگ نداریم. پلیس هرکاری که میتونست انجام داد. تشکر ویژه داریم از حمات نیروی انتظامی و خسته نباشید عرض میکنیم.