• دوشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400110402382

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

پیشرفت‌های پس از انقلاب برای نسل جوان تبیین شود

پیشرفت‌های پس از انقلاب برای نسل جوان تبیین شود

ایسنا/فارس رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به درپیش بودن ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد که تفاوت‌ها و پیشرفت‌های ایران بعد از انقلاب باید به صورت گسترده و عمیق برای نسل جوان تبیین شود.

حجت‌الاسلام محمد رضایی در جلسه کمیته تخصصی ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر فارس ضمن بیان برخی ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران و لزوم تبیین دستاوردهای آن، مقایسه ایران قبل و بعد از انقلاب را قابل توجه توصیف و تصریح کرد: تفاوت‌ها و پیشرفت‌های ایران بعد از انقلاب باید به صورت گسترده و عمیق برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش ایسنا به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، رضایی با اشاره به برخی جنایت‌های رژیم سابق حاکم بر ایران، رسانه را یکی از مهم‌ترین ابزار تنویر و اقناع افکار عمومی دانست و خاطرنشان کرد: رسانه نظیر صدا و سیما، فضای مجازی، رسانه‌های جمعی و مکتوبات از مهم ترین ابزار در دست، برای روشنگری و تبیین مسائل اجتماعی سیاسی و اطلاع رسانی صحیح به مردم است.

رضایی گفت: دهه فجر امسال با شعار «جشن ملی ۱۴۰۰» برگزار شد که نشانگر عزم همگانی برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن انقلاب اسلامی برای همه اقشار، اصناف و عموم مردم خواهد بود.

سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای فارس نیز در این جلسه با برشمردن برنامه‌های تهیه شده برای چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صدا و سیما را آماده انعکاس برنامه‌های دهه فجر توصیف کرد و افزود: باید همه اقدامات و برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در سیمای مرکز فارس به نمایش درآید.

او گفت: درب صدا و سیمای مرکز فارس به روی تمام کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان باز است و از برنامه‌ها، پیشنهادات و انعکاس مراسم برگزار شده کمیته‌ها برای انعکاس در صدا و سیما به صورت ویژه برنامه، زیرنویس، کلیپ، صوت، تصویر و همه انواع ممکن استقبال می‌شود.

همچنین در این جلسه برخی از نمایندگان دستگاه‌ها برنامه‌ها و پیشنهادات خود را بیان کرده و پیرامون مراسم ایام‌الله دهه فجر در استان به هم اندیشی پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha