• دوشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400110402665

مدیرکل کمیته امداد خبر داد:

بهره برداری از ۳۳۳۰ طرح اقتصادی و عمرانی کمیته امداد خراسان شمالی در دهه فجر

بهره برداری از ۳۳۳۰ طرح اقتصادی و عمرانی کمیته امداد خراسان شمالی در دهه فجر

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر از سه هزار و ۳۳۰طرح اقتصادی و عمرانی ویژه مددجویان بهره برداری می‌شود.

مجید الهی‌راد، در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه از مجموع طرح‌های افتتاحی در دهه فجر سه هزار و ۱۴۲ طرح در بخش اقتصادی است، افزود: بیشتر این طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی و دامداری به مرحله اجرا رسیده‌اند.
وی افزود: با اجرای این طرح‌ها بیش از سه هزار و ۱۴۲ نفر از مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر استان صاحب شغل می‌شوند.

الهی‌راد یاد آور شد: از مجموع طرح‌های افتتاحی، دو هزار و ۴۳۹ مورد از محل منابع بانکی (تبصره ۱۶) و ۶۶۰ طرح نیز از محل صندوق امداد ولایت و ۲۵ طرح نیز از طریق تعامل با کارفرمایان به مرحله اجرا رسیده است.

وی افزود: مجموع اعتبار هزینه شده برای این تعداد شغل ۱۵۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.
مدیرکل کمیته امداد استان همچنین از افتتاح ۱۸۸ مسکن مددجویان این نهاد همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: ۳۳ مورد از این واحد در شهرستان بجنورد، ۵۴ واحد در راز و جرگلان، ۲۹ واحد مانه و سملقان، ۲۷ واحد شیروان، ۲۰ واحد اسفراین و مابقی در سایر شهرستان‌های این استان افتتاح می شود.
الهی‌راد بیان کرد: زیربنای این واحدها به طور میانگین ۶۰ متر مربع  است که برای هر یک  از این واحدها ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی در ادامه به اهدای ۴۳۷ سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد در دهه فجر اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۴۲۷ سری در قالب فرش، جاروبرقی، یخچال و اجاق گاز به ارزش هرسری ۲۰ میلیون تومان است و ۱۰ زوج ازدواج مجدد نیز به صورت نقدی برای هر یک ۱۳ میلیون تومان واریز می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha