• چهارشنبه / ۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400110604534
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج معرفی شد

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج معرفی شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج معرفی شد.

وحید توانا، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این  مراسم گفت: بیمارستان شهید بهشتی قدیمی ترین مرکز درمانی و مرکز ثقل درمان  استان محسوب می شود.

وی رسالت درمانی را مجموعه ای از خدمت رسانی ها شامل جراحی، داخلی و اکنون این بیمارستان در آینده ای نه چندان دور خدمت رسانی ها را در حوزه  کووید خدمت رسانی می کند، افزود: آقای باقری حدود سه سال خدمت داشته و خدمات ماندگاری را از خود برجای گذاشت ، وی یکی از همکاران متخصص که در حوزه های مدیریتی هم فعالیت داشتند. 

توانا، سرپرست جدید بیمارستان شهید بهشتی یاسوج را  فردی قدیمی و پای کار دانست، اظهارکرد: از دکتر بی نیاز تقاضا داریم چون بحث درمان پیشانی حوزه هاست مسیر پیش رو را با موفقیت پشت سرگذاشته و در حوزه اقتصاد، درمان، مدیریت بیماران تدابیر ویژه و همچنین از نیروهای باتجربه و موفق، با انگیزه حمایت و استفاده شود.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج معرفی شد

مهرداد باقری، رئیس سابق بیمارستان درمانی شهید بهشتی یاسوج در ادامه با تشکر از معاونت درمان گفت: مهمترین سرمایه یک سیستم نیروی انسانی است، یکی از چالش ها در زمان مدیریت نگاه به نیروی انسانی بود زحمات و تلاش های آنها بود در این راستا از همه کم و کاستی ها و همچنین برخی برخورد ها بنابراجبار حلالیت می‌طلبم.

وی با بیان اینکه تجهیزات سرمایه ای با نیروهای انسانی قابل مقایسه نیستند، افزود: از کاستی های که  در رده ها بالا و قابل احصا نبود پوزش می طلبم.

باقری با تشکر از نیروهای نگهبانی تا حوزه درمانی بیمارستان تصریح کرد: خدماتی که به بیماران داده می شود مغفول مانده است در این بیمارستان توسط پزشکان فوق تخصصی برخی عمل جراحی‌ انجام شده که در استان های همجوار دیده تاکنون انجام نشده است. از همه کسانی که نتوانستم حمایت مالی، معنوی داشته باشم طلب حلالیت می‌طلبم.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج معرفی شد

بهنام نیازی، سرپرست جدید بیمارستان درمانی شهید بهشتی یاسوج پیک جدید کرونا را نیازمند همراهی، همکاری و پرهیز از سیاست زدگی عنوان کرد و گفت: استقلال و پیاده سازی منشور حقوقی بیمارستان و بیماران است و در مرحله بعد باید به دنبال ارتقا سلامت پرسنل و بیماران باشیم.

وی با اشاره به وضعیت درآمد بیمارستان اظهارکرد: چینش نیروها در این بیمارستان باید تغییر و اصلاحات و جابه جایی هایی در این راستا صورت گیرد از طرفی باید از تحمیل هزینه خودداری شود.

نیازی به مشکلات ترافیکی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اشاره و بیان کرد: باید کاهش ترافیک بیمارستان دنبال شود. از کلیه نیروهای دلسوز و پرتلاش حمایت قاطع خواهم داشت و از طرفی باید تلاش شود سبب ارتقا سیستم بیمارستان شویم.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج معرفی شد

گفتنی است که در پایان این مراسم از زحمات حدود سه ساله دکتر "مهرداد باقری"، رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تقدیر و دکتر "بهنام نیازی" به عنوان سرپرست این بیمارستان معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۶:۴۹

ان‌شاءالله که دکتر نیازی گامی مثبت در جهت پیشرفت و نظم و ساماندهی بیش از پیش در حوزه سلامت و درمان بردارند با توکل و استعانت از خداوند بزرگ و مهربان

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۲:۵۰

ایشالله که دکترتان فکری به حال مردم بهمیی کند از نبود بیمارستان

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۲۰:۴۰

بله واقعا ما همش آویزون خوزستانیم(بهبهان)

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۰۰:۲۰

پزشک عمومی مگه میشه رییس بیمارستان بشه