• شنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400110906408
  • خبرنگار : 50184

معاون استانداری کرمانشاه:

دهه فجر 6000 واحد مسکونی در کرمانشاه کلنگ زنی می‌شود  

دهه فجر 6000 واحد مسکونی در کرمانشاه کلنگ زنی می‌شود  

ایسنا/کرمانشاه معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از کلنگ زنی شش هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در کرمانشاه در دهه مبارک فجر خبر داد.

منوچهر فخری، امروز(9 بهمن) در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به در پیش بودن دهه مبارکه فجر، اظهار کرد: در این ایام برنامه های مختلفی از سوی دستگاه های اجرایی استان اجرا می شود.

وی ادامه داد: یکی از برنامه هایی که در این هفته اجرا خواهد شد، افتتاح و کلنگ زنی تعدادی از پروژه های عمرانی و اقتصادی است که می تواند به اشتغال استان کمک کند، بویژه در شرایط کنونی که اشتغال مهمترین بحت کشور و خصوصا در کرمانشاه است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: طبق برآورده های انجام شده پروژه های اقتصادی استان که طی دهه فجر کلنگ زنی می شود حدود سه هزار نفر اشتغالزایی دارد که این میزان را در پروژه های عمرانی هم خواهیم داشت.  

وی یکی از پروژه های مهمی که در دهه فجر امسال کلنگ زنی می شود را آغاز طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: در این دهه حدود شش هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در منطقه  دولت آباد کرمانشاه کلنگ زنی خواهد شد.

فخری خاطرنشان کرد: امسال جمعا ساخت 18 هزار واحد مسکونی در استان توسط راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفته است.

 افشین امیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه نیز از تدارک پخش برنامه های مختلف در دهه مبارکه فجر از شبکه زاگرس خبر داد و اظهار کرد: برجسته سازی روحیه و غیرت انقلابی و دینی به عنوان مهمترین ماموریت برای تبیین انقلاب را در این دهه خواهیم داشت.

وی افزود: تقویت همبستگی و انسجام ملی باتوجه به وجود اقوام و مذاهب مختلف در استان، ایجاد شور و نشاط و امید اجتماعی، بازخوانی انقلاب و تبیین گفتمان انقلاب، مقابله با  جنگ نرم، برنامه ریزی برای پوشش رویدادهای مهم این یک دهه از جمله راهپیمایی روز 22 بهمن، پخش زنده برخی جشن های این هفته، استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی، تهیه کلیپ های انقلابی، معرفی شهدا و رزمندگان کرمانشاهی، شناسایی وقایع مهم استانی در آن ایام با کمک بزرگان و... از دیگر برنامه هایی خواهد بود که برای این ایام در نظر گرفته ایم.

مدیرکل صدا و سیماری مرکز کرمانشاه با بیان اینکه تلاش شده تا در این یک دهه آرشیوهای عکس و فیلم قدیمی از نقش مردم کرمانشاه در انقلاب در رسانه ملی انعکاس داده شود، عنوان کرد: در این راستا از عموم مردم استان می خواهیم که آرشیوهای شخصی که دارند را در اختیار ما قرار دهند.

حسین مرادی وحدت بازرس کل استان نیز طی سخنانی از دستگاه های مختلف خواست تا در برگزاری برنامه های دهه فجر ضمن توجه به شان و جایگاه این دهه، صرفه جویی لازم را هم داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار اینکه هزینه ها باید با نهایت صرفه جویی انجام شود، از دستگاه های مختلف می خواهیم تا در برگزاری برنامه ها خلاقیت داشته باشند و مستند سازی رویدادها را انجام دهند.

حجت الاسلام افشین کلات پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان نیز در این نشست از تدارک 25 برنامه توسط کانون های فرهنگی مساجد کرمانشاه خبر داد و گفت: انقلاب ما انقلاب مسجد است و یکی از راه های تبیین آن هم در مسجد است، بنابراین می توان از مسجد به عنوان نماد انقلاب نام برد.

وی تصریح کرد: در این راستا 570 کانون فرهنگی با 31 هزار جمعیت در مساجد شهرها و روستاهای استان این آمادگی را دارند که در دهه فجر، دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha