• شنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۷:۳۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400121410045
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان:

عملیات عمرانی جاده‌ای ایام نوروز در استان ممنوع است

عملیات عمرانی جاده‌ای ایام نوروز در استان ممنوع است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام عملیات عمرانی از ۲۵ اسفندماه جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده همزمان با نوروز که به نوعی موجب ترافیک در محورهای مواصلاتی به ویژه در محورهای شریانی شود ممنوع است.

به گزارش ایسنا، حسین مدرس خیابانی در هفتمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان بیان کرد: با توجه به‌ در پیش بودن نوروز هرچه برنامه ریزی ها توسط دستگاه های ذیربط دقیق تر و بر مبنای امکانات و قابلیت ها باشد تاثیر آن در ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات بیشتر نمود پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به‌ مسافر پذیر بودن بیشتر شهرستانهای زابل، زاهدان و چابهار فرمانداران این شهرها با انجام فعالیت ویژه از تمام امکانات خود برای افزایش ایمنی تردد دراین محورها استفاده کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان بر برخورد قضایی با سارقان علائم ایمنی در راهها و آموزش نکات ایمنی به رانندگان حمل و نقل عمومی قبل از طرح نوروزی تاکید کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: بر اساس آخرین آمار پلیس راه ۳۴۷۳ فقره تصادف در ۱۱ ماهه سالجاری در استان رخ داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۳ درصدی داشته است.

ایوب کرد افزود: این اداره کل به منظور افزایش ایمنی تردد کاربران جاده ای در سالجاری اقدام به رفع ۶۰ نقطه حادثه خیز کرده است و ۵ نقطه نیز در حال انجام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان افزایش تعداد دوربین کنترل سرعت در محورهای مواصلاتی استان را ضروری دانست و گفت: با توجه به فاصله طولانی شهرهای استان به منظور کاهش تصادفات رانندگی در راهها راه اندازی دو باب پاسگاه پلیس راه در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل لازم است.

کرد خاطر نشان کرد: این اداره کل در کنار اقدامات متعدد بحث آموزش مفاهیم ترافیکی را از طریق تولید محتوا و اجرای برنامه تلویزیونی سیمای راهبران با بهره گیری از کارشناسان خبره حوزه ایمنی خصوصا پلیس راه و دستگاههای مرتبط در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha