• جمعه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401012615082
  • خبرنگار : 50126

برنامه‌های مشترک دانشگاه پیام‌نور و صدا و سیمای مرکز ایلام در راستای جهاد تبیین بیشتر می‌شود

برنامه‌های مشترک دانشگاه پیام‌نور و صدا و سیمای مرکز ایلام در راستای جهاد تبیین بیشتر می‌شود

ایسنا/ایلام مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: با توجه به اینکه جهاد تبیین مهمترین وظیفه رسانه‌ای صدا و سیما است،رسانه استانی بنابر وظیفه ذاتی خود آماده استفاده از دانش اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور و برگزاری نشست‌های اندیشه ورز برای پاسخ به شبهات ،بیان خدمات نظام ‌و تصمیم گیری برای توده مردم است.

  دکتر«محمد بازوند» مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام، در نشست با رئیس دانشگاه پیام نور ایلام اظهار کرد :اطلاع رسانی ، آموزش و توجه به فرهنگ به عنوان رسالت اصلی صدا و سیما و دانشگاه پیام نور در دستور کار هر دو نهاد قرار دارد و ارتباط دو نهاد فرهنگی موجب توسعه استان می شود .

بازوند عمده برنامه های تولیدی صدا و سیما را کارشناس محور عنوان کرد و افزود: با توجه به ظرفیت های بسیار خوبی که در دانشگاه برای تولید برنامه ها و حضور اساتید  هست ، ما آماده استفاده از تجربه جهادی این دانشگاه برای تبیین مباحث مختلف و همکاری و استفاده از توان علمی کارشناسان و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور به عنوان کارشناسان برنامه های مختلف تولیدی  هستیم . 

وی با اشاره به انتخاب دانشگاه پیام نور استان به عنوان اولین مرکز علمی و آموزشی جهاد تبیین در کشور گفت :با توجه به اینکه جهاد تبیین مهمترین وظیفه رسانه ای صدا و سیما است،رسانه استانی بنابر وظیفه ذاتی خود آماده استفاده از دانش اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور و برگزاری نشست های اندیشه ورز برای پاسخ به شبهات ،بیان خدمات نظام ‌تصمیم گیری برای توده مردم است.

دکتر«فرزاد اسفندیاری»  از تلاش های گسترده صدا و سیمای مرکز ایلام در آگاهی بخشی به مردم و پوشش برنامه های فرهنگی ،علمی و پژوهشی تشکر و گزارشی از پتانسیل و توانمندی های دانشگاه از لحاظ منابع انسانی،علمی ،آموزشی و پژوهشی ارائه کرد.

وی خواستار همکاری  بیشتر و استفاده از ظرفیت اساتید و کارشناسان دانشگاه در برنامه های صدا و سیما شد و افزود : دانشگاه پیام نور با نیرو های جهادی  و انقلابی در عرصه های مختلف سیاسی حافظ نظام و انقلاب هست. دانشگاه با تمام توان آماده همکاری و استفاده صدا و سیما از ظرفیت بالای هیئت علمی است .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha