افشار دارابی در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر با وجود فضای مجازی، کار برای روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی سخت شده و این فضا بر روی تمام عملکردها در جهان اثر داشته است.
وی با بیان اینکه اکنون مطالبات، خواستهها، شایعات و حجم گستردهای از مطالب در فضای مجازی در حال انتشار است، افزود: این امر شرایطی را ایجاد کرده که کار روابط عمومیها را پیچیده و سخت میکند؛ لذا روابط عمومیها باید در فضای جدید و فضای مجازی ماموریتهای خود را بازخوانی و بازآفرینی کنند.
دارابی ادامه داد: کارشناسان روابط عمومی طرحی جدید را باید ارائه کنند تا در جنگ شناختی، جنگ روایتی و مدیریت افکار عمومی به شیوهای هنرمندانه و با ابزارهای جدید فعالیت کنند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر دشمن به دنبال مخدوش کردن اذهان است، تصریح کرد: کار روابط عمومی هنر پیچیده و سختی است که میطلبد از هوشمندی وافر، دانش و تخصص روز بهرهمند باشند.
دارابی با بیان اینکه فضاسازی فرهنگی و روانشناسی نیز از دیگر الزامات روابط عمومیهاست، تصریح کرد: روابط عمومیها در یک نگاه کلی لازم است اقدامات مسئولان و واقعیات را به گوش مردم برسانند؛ تصویرسازی درستی انجام دهند و از طرفی مطالبات مردمی را به مسئولان ارائه دهند.
انتهای پیام

نظرات