• شنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۷:۱۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1401023121164
  • خبرنگار : 50256

فرماندار تبریز:

زیرساخت‌ اصلی کشور، تصمیمات درست دولتمردان و مسئولان است

زیرساخت‌ اصلی کشور، تصمیمات درست دولتمردان و مسئولان است

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار تبریز گفت: زیرساخت‌ اصلی کشور، تصمیمات درست دولتمردان و مسئولان است و بر اساس این زیرساخت است که زیرساخت‌های دیگر برای ساخت نتایج سیاست‌ها به کار گرفته می‌شود.

علی جعفری آذر در مراسم زیارت عاشورا کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، در تشریح موضوع مردمی سازی یارانه‌ها، اظهار کرد: اگر در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و ... کشور، تبیین درستی برای جامعه انجام بگیرد مردم با سیاست‌های دولت همراهی خواهند کرد و در غیر این صورت شاهد بروز آسیب‌هایی در جامعه خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امام (ره) طی ۱۰ سال رهبری جمهوری اسلامی، سعی می‌کرد تا تک تک شعارهایی که در سال‌های پیروری انقلاب اسلامی از سوی مردم سر داده می‌شد از جمله استقلال را در حوزه‌های اجرایی و اداره کشور جاری کند.

وی با اشاره به تاکیدات امام (ره) در خصوص معیشت مردم و بخش کشاورزی و محور استقلال بودن این بخش، ادامه داد: نخستین نهادی که امام (ره) به عنوان دینی ترین رهبر دنیا تنها ۱۰ روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاسیس کردند، بنیاد مسکن بود که مربوط به زندگی مادی مردم  می‌شد و امام رحمه الله علیه همواره بر اقتصاد و معیشت مردم تاکید داشتند.

جعفری آذر با اشاره به تاکید امام (ره) مبنی براین‌که باید رگه‌های مختلف وابستگی کشور قطع شود، گفت: مخاطب این باید، تمامی اقشار مردم و مسئولان است.

وی افزود: نخستین جهت گیری مقام معظم رهبری نیز ساختن ایرانی بود که هر کسی وارد آن شود، معجزه اسلام را ببیند و اقتصاد و معیشت مردم در مسیر درستی حرکت کند.

وی با بیان این‌که راهبرد نظام جمهوری اسلامی، فراهم ساختن زمینه‌ای برای اجرای دستورات امامین انقلاب است، اظهار کرد: ماموریت ما این است که نسل کنونی و آینده جامعه را با تبیین صحیح اهداف نسبت به نظام جمهوری اسلامی مطمئن سازیم.

فرماندار تبریز با بیان این‌که نظام جمهوری اسلامی با دستاوردهای بالایی به سمت جلو حرکت کرده است، گفت: رهبری طی ۱۳ سال اخیر، نامگذاری‌ها و سیاستگذاری‌های کشور را بر اساس تولید و اقتصاد انجام داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha