• دوشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401041308698
  • منبع : نمایندگی زنجان

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

استان زنجان پتانسیل نیروی انسانی بالایی دارد

استان زنجان پتانسیل نیروی انسانی بالایی دارد

ایسنا/زنجان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: استان زنجان به لحاظ نیروی کاری متعهد، پتانسیل بالایی داشته و توانایی این را دارد که صنایع خود را گسترش دهد.

مصطفی طاهری شامگاه دیروز (۱۲ تیرماه) در بازدید از تعدادی از شرکت دانش‌بنیان مستقر در زنجان به همراه رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان، با اشاره به لزوم حمایت از شرکت‌های نوپا، عنوان کرد: این شرکت‌ها محصولات بسیار کارآمد و مطلوبی تولید کرده و این توانایی را دارند که در سطح وسیع رشد کنند.

وی در بازدید از شرکت دانش‌بنیان آرین نوین رایانه که در زمینه نرم‌افزار مشغول به فعالیت است، با اشاره به برخی مشکلات این واحد رایانه‌ای، بیان کرد: استان زنجان به لحاظ دیجیتال و الکترونیک سابقه بسیار خوبی داشته و این زمینه وجود دارد که به قطب صنایع الکترونیک نرم‌افزار و سخت‌افزار تبدیل شود و این شرکت نیز جزو شرکت‌هایی است که در صورت حمایت قوی به یکی از شرکت‌های برتر ملی در زمینه صنایع دیجیتال و الکترونیک تبدیل شود.

طاهری در بازدید از شرکت صافی‌سازان صفا که تولیدکننده دستگاه‌های فیلتراسیون است نیز افزود: باعث افتخار است که این شرکت دانش‌بنیان توانسته است به این سطح از توسعه برسد و با توجه به ویژگی‌های محصولی که تولید می‌کند، در آینده نزدیک می‌تواند در زمینه تامین دستگاه فیلتراسیون مفید واقع شود.

این نماینده مجلس با ابراز خرسندی از فعالیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان در این بازدید، تصریح کرد: بسیاری از افرادی که امروز در شرکت‌هایی مانند آرین نوین رایانه و صنایع الکترونیک فرتاکنترل مشغول به فعالیت هستند، غالباً افراد جوان را تشکیل می‌دهند و این نشان‌دهنده از توانایی و خودباوری نسل جوان است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت‌های لازم از طریق ارگان‌های دولتی و نیز صندوق نوآوری و شکوفایی بتوانیم در راستای حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله سه شرکت فوق، گام‌های موثری برداریم و شاهد درخشش این صنایع تولیدی در کشور باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha