• سه‌شنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۱ / ۲۱:۴۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401041410053
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

۶۰ نشریه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل منتشر می‌شود

۶۰ نشریه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل منتشر می‌شود

ایسنا/اردبیل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در حال حاضر ۶۰ نشریه دانشجویی توسط دانشجویان این دانشگاه منتشر می‌شود.

مهدی رهبر ۱۴ تیرماه در دیدار با دانشجویان با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر ۱۸ انجمن علمی دانشجویی، ۲۴ کانون فرهنگی، ۳ تشکل، ۷ شورای صنفی دانشکده، ۶ شورای صنفی خوابگاه‌ها و ۲۰ انجمن ورزشی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل فعالیت دارند که این نهادهای دانشجویی، بازوان پرقدرت معاونت فرهنگی و دانشجویی در پیشبرد اهداف هستند.

وی اضافه کرد: مباحث مرتبط با امور آموزشی، کبود فضای فیزیکی در کلاس‌های آموزشی و خوابگاه، احداث خوابگاه ۴۰۰ نفره، حق‌الزحمه دانشجویان اینترن، مشکل فضای فیزیکی در سلف دانشکده‌ها، عدم وجود بوفه در دانشگاه، عدم وجود سرویس بین دانشکده‌ها، کمبود فضای فیزیکی دانشکده پرستاری، عدم بازگشایی سلف در دانشکده‌ها، کیفیت غذا و نبود خوابگاه برای آقایان در مشکین‌شهر و مشکلات خوابگاه سبلان از جمله مواردی بود که توسط دبیران شورای صنفی مطرح و با دستور مستقیم رئیس دانشگاه، بعضی از این مشکلات حل شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: با برگزاری مراسم اختتامیه بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت (هدهد)، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در بین بیش از ۶۰ دانشگاه و دانشکده، رتبه دوم این جشنواره را برای اولین‌بار در طول تاریخ دانشگاه از آن خود کرد.

رهبر گفت: اختتامیه بیست و ششمین دوره از جشنواره قرآنی هدهد با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد که دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این جشنواره، ۴۲ رتبه برتر اول تا پنجم را در مرحله کشوری کسب کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha