• چهارشنبه / ۱۵ تیر ۱۴۰۱ / ۲۱:۳۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401041510952
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد:

کسب موفقیت؛ نتیجه حرکت بر اساس اولویت‌ها و خط مشی‌های کشوری

کسب موفقیت؛ نتیجه حرکت بر اساس اولویت‌ها و خط مشی‌های کشوری

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: کسب موفقیت، تنها در اثر حرکت بر اساس اولویت‌ها و خط مشی‌های کشوری حاصل می شود و در این زمینه هرچه تعاملات بیشتر باشد، توفیقات بیشتری رقم خواهد خورد.

جواد قناعت، امروز چهارشنبه ۱۵ تیر در دیدار معاون بازرگانی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، به شرایط خاص کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، گندم و آرد از موضوعات بسیار مهم اجرایی کشور است.

به گزارش ایسنا، وی با ذکر این نکته که با استفاده بهینه از گندم و آرد باید از هدر رفت آن جلوگیری شود، تصریح کرد: با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها در کشور، اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

استاندار از تعامل خوب بین سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل غله و خدمات بازرگانی و استانداری گفت.

قناعت با اشاره به شرایط خراسان جنوبی، یادآور شد: مسایلی همچون پرداخت مطالبات گندم کاران، اقدام برای تأمین شکر و برنج مورد نیاز استان و اختصاص سهمیه گندم به کارخانه آرد زرین فردوس، باید به شکل ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور در تهران اقدامات لازم را برای پیگیری این موارد شنبه آینده  انجام خواهد داد.

استاندار به تشریح ویژگی‌ها و ظرفیت‌های استان پرداخت و تصریح کرد: خراسان جنوبی دارای مردمی متدین است که با وجود نبود بسیاری از زیرساخت‌ها، در بحث کمک به عتبات، رتبه یک کشور را دارند.

قناعت ادامه داد: در مراسم پیاده روی اربعین مردم خراسان جنوبی در کاظمین میزبان زائران ایرانی و خارجی هستند و برای پخت نان مورد نیاز زائران به ۸۰ تن آرد نیاز است که باید هر چه زودتر تأمین شود.

وی با تشکر از مجید اسدالهی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ، برای میثم پیشدادیان به عنوان مدیرکل جدید غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی، آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha