• یکشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401042617968
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

رسانه‌ها در اعتمادآفرینی به آموزش و پرورش نقش اصلی را داشتند

رسانه‌ها در اعتمادآفرینی به آموزش و پرورش نقش اصلی را داشتند

ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: رسانه‌ها در اعتمادآفرینی مردم به نظام تعلیم و تربیت نقش اصلی و پیشتاز را داشتند.

کلام‌الله صفری ۲۶ تیر در نشست با مدیران صدا و سیما در اردبیل اظهار کرد: در شرایط سخت کرونایی از ظرفیت صدا و سیما و سایر رسانه‌های جمعی برای تداوم برنامه‌های آموزشی استفاده شد و قطعا این برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها زمینه جلب اعتماد بیشتر مردم را به رسانه‌ها و آموزش و پرورش فراهم کرده است.


وی تولید برنامه‌ها متناسب با ذائقه مخاطبان را از رویکردهای ستونی رسانه ملی و استانی اعلام کرد و گفت: اگر امروز خانواده ها به آموزش و پرورش اعتماد دارند در سایه ارتقای فعالیت های آموزشی و پرورشی است و با گذر از شرایط موجود سعی ما بر این است تا زمینه‌ساز تحول آموزشی و تربیتی در سال‌های آینده باشیم.


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ضرورت اجرای سند تحول آموزش و پرورش را در بهره‌وری بیشتر نظام تعلیم و تربیت یادآور شد و افزود: ارتقا کیفی برنامه‌های آموزشی و تربیتی به ارتقا و بهبود شرایط جامعه کمک خواهد کرد و سعی ما بر این است تا از دیدگاه‌های کارشناسی در حل مشکلات و آسیب‌های نظام آموزش و پرورش استفاده کنیم.


صفری تصریح کرد: معلمان امروز در سنگر تعلیم و تربیت بیشترین تلاش و مجاهدت را انجام می‌دهند و همراهی اولیای دانش‌آموزان به بهبود مستمر آموزش و نظام تربیتی کمک خواهد کرد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای سال تحصیلی آینده برنامه‌ریزی‌های مناسبی در حال انجام است که در قالب کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف سعی خواهیم کرد تا اهداف متعالی آموزش و پرورش نسل آینده تحقق پیدا کند.


در این نشست مدیرکل صدا و سیما نیز با قدردانی از زحمات فرهنگیان در عرصه تعلیم و تربیت اضافه کرد: ما سعی کردیم تا در کنار سایر رسانه‌ها در کنار مجموعه آموزش و پرورش باشیم تا متناسب با تغییر ذائقه مردم با تولید و پخش برنامه‌های مختلف جلب رضایت آنها را فراهم کنیم.


ملااحمدی بیان کرد: صدا و سیما همچنان تلاش می‌کند تا به عنوان دانشگاه فراگیر و با بنیه‌های قوی تولید برنامه‌ها را انجام داده و در خدمت نظام تعلیم و تربیت و عائله بزرگ آموزش و پرورش باشد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha