• پنجشنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ / ۲۲:۴۷
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401052014766
  • منبع : نمایندگی قزوین

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

گروه‌های جهادی در استان قزوین خوش می‌درخشند

گروه‌های جهادی در استان قزوین خوش می‌درخشند

ایسنا/قزوین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: قزوینی‌ها در دفاع از ایران اسلامی در هشت سال دفاع‌مقدس، در دفاع از امنیت و دفاع از حرم، طلایه‌دار غیرت و شجاعت بودند و در حال حاضر در رزمایش‌های مومنانه و گروه‌های جهادی نیروهای مشتاق و مخلص قزوین با قدرت بسیار خوش درخشیده‌اند.

سردار رفیعی آتانی در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان قزوین که پنجشنبه شب ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ در شبستان امیرالمومنین (ع) مسجدالنبی (ص) شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: قزوینی‌ها بیش از هفت دوره به صورت یگانی در جبهه‌ی مقاومت منشا خیر و برکت بودند و مجاهدت کردند. در دفاع از حرم پیشکسوتانی که تجربه گرانبهای دوران دفاع مقدس را داشتند وسط میدان آمدند و اندوخته‌های خود را مخلصانه تقدیم مشتاقان و مجاهدان دفاع از حریم زینب‌کبری (س) کردند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ده هزار قزوینی داوطلب و مشتاق حضور برای دفاع از حرم بودند و اعلام آمادگی کرده بودند. شاهد مثال این حجم از ارادت و اشتیاق به ساحت ائمه معصومین بیش از ۲۴۰۰ نفر رزمنده پاسدار و بسیجی بود که به منطقه شمال‌غرب اعزام شدند و به دفاع از ایران اسلامی در برابر دست اندازی‌های ناکام معاندان پرداختند.

رفیعی آتانی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روی قزوینی‌ها برای شکستن هیمنه دشمنان نظام حساب کند چراکه آن‌ها در دفاع از ایران اسلامی در هشت سال دفاع‌مقدس، در دفاع از امنیت و دفاع از حرم، طلایه‌دار غیرت و شجاعت بودند.

وی بیان کرد: قزوینی‌ها با فرماندهان پرآوازه و پرافتخارشان به خوبی در عرصه‌های مختلف دفاع از ایران و حرم مطهر ائمه معصومین نقش آفرین بودند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: مسئولین نظام و انقلاب بدانند که قزوین با عالمان دینی و رزمندگان و ملت همیشه در صحنه‌اش، امروزه بیش از گذشته آماده دفاع از نظام و انقلاب است.

وی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر در رزمایش‌های مومنانه و گروه‌های جهادی نیروهای مشتاق و مخلص قزوین با قدرت بسیار خوش درخشیده‌اند.

رفیعی آتانی در پایان عنوان کرد: خدایا به حرمت خون شهدای مدافعان‌حرم، ما را پا به‌ رکاب رهبرمان آماده نگهدار تا روزی که اراده شود پای به میدان بگذاریم و به ملت‌های مسلمان خدمت کنیم و پرچم آقا امام زمان (عج) را در دنیا برافراشته ‌کنیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha