• دوشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1401070401748
  • منبع : شورای شهر تهران

نایب رئیس شورای شهر تهران عنوان کرد

حل عملیاتی مشکلات بافت فرسوده اولویت دوره ششم مدیریت شهری

حل عملیاتی مشکلات بافت فرسوده اولویت دوره ششم مدیریت شهری

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه زمان صحبت روی ضرورت احیای بافت فرسوده به سر آمده است از اقدام عملیاتی مدیریت شهری برای حل مشکلات بافت فرسوده و پیگیری جدی شورای شهر تهران برای این موضوع خبر داد.

به گزارش ایسنا، پرویز سروری در حاشیه همایش آسیب‌شناسی بافت فرسوده که با حضور رئیس و شماری از اعضای شورای شهر تهران، معاون شهرسازی و رئیس سازمان نوسازی شهر تهران، شهرداران مناطق دارای بافت فرسوده و فعالان اقتصادی و ... برگزار شد، گفت: عملیاتی‌سازی احیای بافت فرسوده از موضوعات مهمی است که مدیریت شهری در دوره کنونی با تمام توان به دنبال آن است از این روی این نشست هم اندیشی برگزار شد تا بدانیم برای عملیات احیای بافت در چه نقاطی نیاز به اصلاح و یا حمایت وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه در این جلسه از موضوع حساسیت یا ضرورت احیای بافت گذر شد، تصریح کرد: از آنجاکه شهروندان در موضوع احیا بافت فرسوده با چالش مواجه هستند، در این جلسه بیشترین زمان برای سازندگان که درگیر مشکلات احیای بافت در کنار مالکان و شهرداری هستند در نظر گرفته شد و پس از آنها مسئولان دفاتر خدمات الکترونیک و دفاتر تسهیل‌گری به بیان مشکلات عملیاتی احیای بافت پرداختند.

سروری ادامه داد: در تکمیل این جلسه 11 نفر از شهرداران مناطق که در محدوده خود درگیر با بافت فرسوده هستند به بیان مطالب خود پرداخته و در نهایت اقدامات شهرداری تهران توسط رئیس سازمان نوسازی شهر تهران و معاون شهرسازی شورای شهر تهران مورد توجه قرار گرفت.

نایب رئیس شورای شهر تهران افزود: در این جلسه که به ریاست رئیس شورای شهر تهران به عنوان مسلط ترین فرد در کشور به موضوع بافت فرسوده برگزار شد با نگاه محصول محور و ورود عملیاتی به حل مشکلات احیای بافت مباحث مورد تدقیق قرار گرفت. در این جلسه تلاش شد تا با اولویت بندی مشکلات به تولید ظرفیت های جدید و تولید جاذبه حداکثری پرداخته شود تا زمینه برای احیای بافت فراهم شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، سروری مباحث احصا شده در این جلسه را سرآغازی برای پیگیری عملیاتی رفع مشکلات بافت دانست و تاکید کرد: تمامی مشکلات احصا شده به مسئولین مربوطه ارجاع شده و ضمن پیگیری جدی، حل این مشکلات را به عنوان نمایندگان شهروندان از مسئولین مطالبه خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha