• سه‌شنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401111108483
  • خبرنگار : 50492

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

زنان خراسان رضوی نقش ویژه‌ای در بخش صنعت دارند

زنان خراسان رضوی نقش ویژه‌ای در بخش صنعت دارند

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری همایش ملی بانوان کارآفرین در تولید دانش‌بنیان و شکوفایی اقتصاد در ۱۳ بهمن در مشهد گفت: زنان استان در صنعت نقش ویژه‌ای دارند و به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا به منظور ایجاد هم‌اندیشی بین کارآفرینان نمونه کشور و استان، این مراسم را در مشهد برگزار کنیم.

جعفر فرشچی طوسی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برگزاری همایش ملی بانوان کارآفرین در تولید دانش‌بنیان و شکوفایی اقتصاد که پنجشنبه ۱۳ بهمن در مشهد به نمایندگی شرکت شهرک‌های صنعتی استان در سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای سلامت برگزار خواهد شد، اظهار کرد: بانوان با وجود نابرابری‌ها هم‌پای مردان در تولید، بازرگانی، کارآفرینی و اشتغال قدم برداشته و کارهای بزرگی نیز در سطح کشور انجام داده‌اند؛ لذا مقرر شده شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی همایش بانوان کارآفرین را به صورت ملی در مشهد برگزار کند.

وی با بیان اینکه شعار این همایش « زن، خلاقیت و کارآفرینی» است، افزود: زنان سهم بزرگی در ایجاد اشتغال و تولید دارند. این همایش با حضور حدود ۱۷۰ نفر از زنان کارآفرین و تولیدکننده کشور و برخی از مقامات کشوری و استانی همچون انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور،  فاطمه قاسم‌پور ریاست فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی و علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در رابطه با سهم زنان خراسان رضوی در میزان تولید این استان تصریح کرد: زنان استان در صنعت نقش ویژه‌ای دارند و به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا به منظور ایجاد هم‌اندیشی بین کارآفرینان نمونه کشور و استان، این مراسم را در مشهد برگزار کنیم.

فرشچی طوسی بیان کرد: این همایش میزبان برخی از کارآفرینان نمونه سراسر کشور خواهد بود. برگزاری این همایش به منظور بررسی چالش‌های این افراد در توسعه و شکوفایی تولید، بررسی نقش موثر آن‌ها در اشتغال پایدار و حمایت دولت از  زنان کارآفرین در توسعه فناوری در صنعت دانش‌بنیان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha