• چهارشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401111209231
  • خبرنگار : 50187

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

ولایت فقیه، ثمره انقلاب اسلامی و سدی محکم در برابر گفتمان براندازی است

ولایت فقیه، ثمره انقلاب اسلامی و سدی محکم در برابر گفتمان براندازی است

ایسنا/کرمان عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: ولایت فقیه، ثمره انقلاب اسلامی و سدی محکم و نفوذناپذیر در برابر ابرقدرت های جهان و گفتمان براندازی است.

احمدعلی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و با اشاره به شعار روز اول این دهه با عنوان ولایت و رهبری، اظهار کرد: چهل و چهارمین فجر انقلاب به شعار محوری «ایـران اسـتـوار، ۴۴ سـال افـتـخـار» مزین شده و همچنین شعار روز اول آن نیز دلالت بر اهمیت و نقش به سزای رهبری مقتدر در پیروزی انقلاب اسلامی دارد.

وی گفت: در دین اسلام، ولایت و رهبری یک ضروت عقلی و نقلی است که به یمن تشکیل انقلاب اسلامی در کشور ما ایجاد شد و از آن بهره مند شدیم لذا ولایت فقیه، ثمره انقلاب اسلامی و سدی محکم و نفوذ ناپذیر در برابر ابرقدرت های جهان و گفتمان براندازی است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان با تاکید به اینکه ولایت و رهبری جزء لاینفک انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است، مطرح کرد: نقش رهبری ولی‌فقیه در جریان پیروزی انقلاب و بعد هم در مدیریت کشور بر کسی پوشیده نیست. چنانچه انقلاب اسلامی ما با رهبری حکیمانه امام عظیم الشان و ولایت مداری ملت هوشیار شکل گرفت و با سکانداری عالمانه امام خامنه ای(مدضله العالی) تدوام دارد.

مقدم بیان کرد: ولایت فقیه، منحصر به فرد ترین نعمت اسلام است که تاکید دارد هیچ گاه جامعه اسلامی از وجود ولی فقیه خالی نشود لذا برای پیروزی جهان اسلام و اقتدار روز افزون، اطاعت بدون چون چرا از رهبری فرهیخته که آماج حملات و اهداف شوم اجانب است، بر همگان واجب است.

وی اذعان کرد: این انقلاب به همت و تلاش بی وقفه مرجعیت و ولایت فقیه توانست بر دشمنان غالب شود و تداوم آن نیز با حضور روحانیت در همه عرصه‌ها تحقق می‌یابد به طوریکه ملت ایران از ظلم و فساد پهلوی پدر و پسر خسته شده بودند و منتظر جرفه و حرکتی بودند تا این حکومت سرسپرده و نوکر غرب را براندازند لذا با وجود خفقان شدید و شکنجه های ساواک، گوش به فرمان و مطیع امام خمینی (ره) بوده و به بهای جان و خون خود این انقلاب را به وجود آوردند بنابراین حفظ و پاسداشت خون شهدا و انقلاب و همچنین اطاعت محض از ولایت فقیه از امور واجب است.

این فعال سیاسی ابراز کرد: اگر به سابقه دشمنی استکبار و استعمار جهانی با ملت ایران نگاه کنیم، می فهمیم که هدف دشمن از این فتنه های پی در پی و سنگ اندازی در مسیر انقلاب ما فقط براندازی نظام جمهوری اسلامی و حذف ولایت فقیه است زیرا کشوری که نعمت ولایت فقیه را داشته باشد هیچ گاه فریفته نمی شود.

وی گفت: امام خمینی (ره) همچون پدری دلسوز و مهربان مردم با بصیرت ما را از زیر ظلم شاهان نجات داد و با تشکیل دولت و انقلاب اسلامی سبب از بین رفتن حکومت ستمشاهی شد لذا انقلاب اسلامی، بزرگترین ابتکار و یادگار امام راحل است که مقام معظم رهبری نیز بعد از ایشان وظیفه سنگین رهبری انقلاب را به عهده گرفتند و به نحو احسن در حال انجام دادن هستند.

مقدم ادامه داد: رهبر جامعه اسلامی همچون امام و پیشوایی است که با بصیرت دهی، مردم خود را از گمراهی دور می کند و به سعادت، پیشرفت و اقتدار می رساند بنابراین رهبر و ولی فقیه، بزرگترین مانع دشمنان برای تصرف و چپاول کشور ما است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با اشاره به اینکه ولایت و رهبری، بزرگترین رمز پیروزی و تشکیل انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران کشور باید با جهاد تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب را هم برای خودشان یادآوری کنند که این انقلاب به چه قیمتی به دست آمده است و بر مسند نشسته اند و هم اینکه مردم را نسبت به حفظ آن هوشیار کنند تا فریب دشمن را نخوردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha