• پنجشنبه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401121108241
  • خبرنگار : 50201

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اعلام کرد

بهره برداری از ۷۰۰ مدرسه بنیاد برکت در سال آینده

بهره برداری از ۷۰۰ مدرسه بنیاد برکت در سال آینده

ایسنا/مازندران رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل با بیان اینکه مدارس محل اصلی تربیت نسل آینده برای کشور است، گفت: حدود ۷۰۰ مدرسه به جز این دو هزار مدرسه‌ای که به بهره برداری رسیدند در دست ساخت داریم، امید است تا نیمه اول ۱۴۰۲ شاهد به بهره برداری بخش قابل توجهی از آنها باشیم‌.

عارف نوروزی امروز در آئین افتتاح دو هزارمین مدرسه بنیاد برکت در ساری، با بیان اینکه در این مدرسه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است، اظهار کرد: هرچند سهم ستاد فرمان در این پروژه اندک بوده است اما منجر به اتمام پروژه شد.

وی افزود: امروز علاوه بر این مدرسه تعداد ۴۹ مدرسه دیگر در هفت استان به صورت همزمان افتتاح می‌شود که حدود چهار هزار میلیارد تومان این ستاد و شرکا صرف مدرسه سازی کرده است و این نهضت با جدیت ادامه دارد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل با تاکید بر اینکه بنیاد برکت به استحکام و استاندارد سازی مدارس توجه ویژه‌ای دارد، گفت: اولویت مکان‌هایی که به مدرسه نیاز دارند و توجه به استاندارد سازی از خواسته‌های ویژه ستاد فرمان است.

نوروزی ادامه داد: مدرسه بعد از ساخت توسط بنیاد برکت در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می‌گیرد و این وزارتخانه براساس سیاست‌های خود آن‌را در اختیار  دانش آموزان دختر، پسر یا استعدادهای درخشان قرار می‌دهد و ما دخالتی در مدرسه داری، نداریم.

وی با بیان اینکه این ستاد در استان مازندران اقدامات مهمی انجام داده است، یادآور شد: ماموریت ما محرومیت‌زدایی در کشور است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل با تاکید بر اینکه دشمن بی‌محابا به ما حمله می‌کند تردید نداشته باشید که راه ما درست است، افزود: دشمنان ما از یک چیز می‌ترسند و آن این است که ما در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری سیاست‌های ترسیمی امام راحل، نگذاریم کشور به دنیا وابسته باقی بماند در حالیکه این موضوع برای دشمن گران تمام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان ما خودشان را به خواب زده‌اند، تاکید کرد: ما باید در همه عرصه‌ها کار کنیم و مسئولان شبانه روز نشناسند زیرا وفادارتر از این مردم نداریم.

نوروزی گفت: مردم ما حرفشان را در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده خود زدند و در این برهه کوتاه جایز نیست و نباید نسبت به وظایف کوتاهی کرد.

بهره برداری از ۷۰۰ مدرسه بنیاد برکت در سال آینده

به گزارش ایسنا در این مراسم ضمن تجلیل از دو خانواده شهید مدافع  حرم و سلامت؛ تمبر یاد بود دو هزارمین مدرسه بنیاد برکت در مازندران رونمایی شد.

بهره برداری از ۷۰۰ مدرسه بنیاد برکت در سال آینده

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha