• دوشنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401122215760
  • خبرنگار : 50184

رییس هیات بدمینتون کرمانشاه ابقاء شد

رییس هیات بدمینتون کرمانشاه ابقاء شد

ایسنا/کرمانشاه آرش بیدل برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات بدمینتون استان کرمانشاه ابقاء شد.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخابات ریاست هیات بدمینتون استان کرمانشاه امروز(۲۲ اسفند) با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان ورزش استان برگزار شد و آرش بیدل با کسب اکثریت آراء برای مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این هیات را بدست گرفت. 

در این مجمع آرش بیدل و هومن روشنی دو کاندیدای احراز پست ریاست هیات بدمینتون استان بودند که پس از ارائه گزارش برنامه‌هایشان، رای گیری برای انتخاب یکی از این دو کاندیدا صورت گرفت که پس از اخذ آراء، هر یک از کاندیداها بصورت مساوی ۱۴ رای کسب کردند تا انتخابات به مرحله دوم کشیده شود.

باتوجه به اینکه طبق آیین‌نامه انتخابات هیات‌های ورزشی، در مرحله دوم، کاندیدایی که بیشترین رای را کسب کند به عنوان کاندیدای برنده انتخاب می‌شود،  آرش بیدل توانست از مجموع ۲۸ رای ماخوذه ۱۶ رای را کسب کند تا به عنوان کاندیدای برنده انتخاب شده و برای مدت چهار سال دیگر ریاست این هیات را بدست گیرد.

 رئیس هیات استان کرمانشاه پیش از انجام رای گیری به بیان مهمترین رویکردهای خود برای چهار سال آینده این رشته در استان پرداخت و اظهار کرد: ارتقاء سطح مربیان و داوران با برگزاری دوره‌های دانش افزایی یکی از این برنامه‌ها خواهد بود.

آرش بیدل افزود: همچنین برای پیشبرد بهتر اهداف و رشد و ارتقاء این رشته از تجربیات و نظرات پیشکسوتان بدمینتون استان هم استفاده خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به منظور بالا بردن سطح کیفی ورزشکاران و داوران استان بدنبال برپایی اردوها و کمپ‌های تیم‌های ملی در استان خواهیم بود.

رییس هیات بدمینتون کرمانشاه از تقسیم استان به مناطق چندگانه در رشته بدمینتون برای برگزاری مسابقات چندجانبه هم خبرداد و گفت: امیدواریم که اجرای این برنامه به فعالتر شدن شهرستانهای استان کمک کند.

وی با تاکید براینکه برای ارتقاء جایگاه بانوان استان در رشته بدمینتون برنامه ریزی شده، عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌ها جذب اسپانسر است که در این زمینه رایزنی هایی انجام داده‌ایم.

وی در پایان اعلام کرد: از آنجایی که سالن اختصاصی بدمینتون استان جوابگوی متقاضیان این رشته نیست، برای همین پیگیری‌هایی برای گرفتن یک سالن در حال انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha