• شنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401122718921
  • خبرنگار : 50201

نماینده مردم غرب مازندران در مجلس شورای اسلامی:

با وجود بی‌مهری مسئولان مردم پای انقلاب ایستادند

با وجود بی‌مهری مسئولان مردم پای انقلاب ایستادند

ایسنا/مازندران نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم در ۲۲ بهمن امسال ثابت کردند همچنان با وجود بی‌مهری‌هایی که ما مسئولان در حق آنها روا داشته‌ایم و به واسطه تحریم گسترده‌ای که آمریکا بر کشور ما اعمال کرده است اما همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند.

محمدعلی محسنی بندپی امروز در آیین افتتاح فاز نخست تفرجگاه ساحلی نمک آبرود با بیان اینکه مردم در سال ۱۴۰۱ فراز و نشیب‌های بسیار زیادی را پشت سر گذاشتند، اظهار کرد: باید دست به دست هم بدهیم تا سال ۱۴۰۲ را برای مردم کشور متفاوت رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه نبود تعادل در عرضه و تقاضا، استان مازندران و به طور جدی غرب مازندران را تهدید می‌کند، افزود: زیرساخت‌های ایجاد شده برای مردم بومی منطقه است ولی می‌بینیم که مردم منطقه سرانه خود را سخاوتمندانه با هموطنان خود تقسیم می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: شاید برای مدت محدودی بتوان دوام آورد و این مهمان نوازی را به جای آورد اما اگر دولت فکری برای این موضوع نکند به مشکل جدی بر می‌خوریم.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با بیان اینکه خوشبختانه حضور جدی استاندار مازندران چه به صورت کمی و کیفی در حال زدودن غبار محرومیت از چهره غرب مازندران است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با برقراری عدالت بیشتر، ظرفیت‌های نهفته در غرب استان مازندران را شکوفا کنیم.

محسنی وضعیت اقتصادی را مهم‌ترین موضوع در سال ۱۴۰۲ مجلس و دولت عنوان کرد و گفت: شاید یکی از معضلات جدی که کل کشور را تهدید می‌کند بحث نداشتن توان و تحمل مردم برای برطرف کردن هزینه‌های جاری روزانه خودشان است.

وی با ابراز نگرانی از اینکه گردشگری آرام و نامحسوس از سبد مردم در حال حذف شدن است، یادآور شد: زیرا مردم در برطرف کردن نیازهای عادی خودشان دچار مشکل هستند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در موضوع مسائل اقتصادی، معیشت مردم و اشتغال جوانان باید همه دست به دست هم بدهیم و فضا را برای رشد ۸ درصدی دولت سیزدهم تسهیل کنیم، افزود: نیازی به ورود ارز به کشور نداریم و همین که از خروج ارز از کشور جلوگیری کنیم شاید بتوان سر و سامانی به مسائل اقتصادی خود دهیم.

محسنی بندپی بر لزوم جذب سرمایه‌گذار داخلی در مازندران تاکید کرد و یادآور شد: باید برای توسعه اقتصادی مازندران تلاش کنیم.

وی ادامه داد: مردم ما در ۲۲ بهمن امسال ثابت کردند همچنان با وجود بی‌مهری‌هایی که ما مسئولان در حق آنها روا داشته‌ایم و به واسطه تحریم گسترده‌ای که آمریکا بر کشور ما اعمال کرده است اما همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند.

در ادامه محمدعلی ابوطالبی مدیرعامل گروه هتل های پارسیان کشور از تفرجگاه ساحلی خزرکه با حضور استاندار مازندران و دیگر مسئولان به طور رسمی افتتاح شد به عنوان بزرگترین پروژه شمال کشور یاد کرد و گفت: در این فاز حدود ۳۰ هکتار تحت پوشش قرار می گیرد و فاز دوم نیز از اواسط اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد تا شهریورماه ۱۴۰۲ تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: فاز سوم نیز بهره برداری از کلوپ های ورزشی بانوان و آقایان هست که دارای سه فاز است و فاز اول آن در بهار ۱۴۰۳ آماده خواهد شد.

وی با بیان اینکه رویکرد که ما در این مجموعه خدمات رسانی به اقشار مختلف مردم است، تصریح کرد: رویکرد گروه هتل های بین المللی پارسیان که یکی از بزرگترین مجموعه هتلداری در سطح کشور است  در مجموعه تفرجگاه تفریحی توریستی ساحلی در منطقه نمک آبرود خدمات رسانی به تمامی مردم است تا بتوانند از این امکانات به راحتی استفاده کنند.

مدیرعامل گروه هتل‌های پارسیان خزر، گفت: در طول سال در مجموعه هتل‌های پارسیان بیش از یک میلیون نفر را پذیرایی می‌کنیم و پیش‌بینی ما این است که در این تفرجگاه تفریحی، توریستی، ساحلی در منطقه نمک آبرود با توجه به ابعاد موجود بتوان بیش از یک و نیم میلیون نفر را در سال با رویکرد اقامت آسان پذیرایی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha