• یکشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402021005531
  • خبرنگار : 50034

افتتاح ۳ پروژه بزرگ همدان به‌زودی

افتتاح ۳ پروژه بزرگ همدان به‌زودی

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان همدان از افتتاح سه پروژه بزرگ در همدان خبر داد و گفت: بازار بُنکداران همدان با ۴۵۰ واحد تجاری آماده افتتاح است.

مسلم مخفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهرک بنکداران با ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شده است و در مراحل پایانی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه پروژه بیمارستان اکباتان همدان نیز ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی اکباتان همدان با بیش از ۹۹ درصد پیشرفت آماده افتتاح است.

فرماندار همدان افزود: بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی اکباتان همدان با اعتبار ۳۸۰ میلیاردی برای ساخته شده و با اعتبار ۵۰ میلیاردی برای تجهیز بیش از ۹۹ درصد پیشرفت داشته و به زودی افتتاح خواهد شد.

مخفی یادآور شد: همچنین تصفیه خانه مهاجران یکی دیگر از پروژه‌های آماده افتتاح است که با افتتاح این مجموعه حجم انتقال آب از تالوار به همدان افزایش خواهد یافت که در مراحل پایانی قرار دارد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی دو پروژه‌ بزرگ در همدان نیز اظهار کرد: عملیات اجرایی بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی در مساحت ۱۳ هکتاری جنب باغ میوه همدان و پروژه ۱۰ هزار و ۸۰۰ واحدی مسکن در باغ میوه شهرداری با حضور مسئولان کشوری آغاز خواهد شد.

فرماندار همدان در بخش دیگری درباره اجرای طرح زوج و فرد خاطرنشان کرد: طرح ترافیکی زوج و فرد پیش از عید نوروز در همدان آغاز شد که اثربخشی خوبی داشت و همچنان نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه کارهای کارشناسی این طرح انجام شده و مقرر شده است ادامه یابد، بیان کرد: جلسات کارشناسی برگزار می‌شود و در صورتی که طرح نیاز به اصلاح داشته باشد، اعمال خواهد شد.

مخفی درباره فعالیت آژانس‌ها و اسنپ در محدوده طرح ترافیک، افزود: برای برخی از آژانس ها که شناسنامه‌دار هستند، می‌توانیم مجوز تردد صادر کنیم اما در اسنپ بعید است که بتوانیم امتیازی بدهیم.

وی تأکید کرد: یکی از اهداف طرح ترافیک این است که مردم از وسایل تقلیه شخصی کمتر استفاده کنند تا هم انرژی کمتری مصرف شود و هم آلودگی هوا کاهش یابد بنابراین اگر بخواهیم استثناء قائل شویم باز هم مشکل ترافیک ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۱ ۱۰:۲۲

باغ میوه شهرداری همدان کجاست