• دوشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402021106651
  • منبع : نمایندگی همدان

فرماندار همدان:

مرکز بازی‌های رایانه‌ای و کافه‌های همدان انباشته از دود است

مرکز بازی‌های رایانه‌ای و کافه‌های همدان انباشته از دود است

ایسنا/همدان فرماندار همدان هشدار داد: مرکز بازی‌های رایانه ای و کافه ها انباشته از دود سیگار از صبح تا پاسی از شب فعال هستند و در باغ رستوران ها همچنان شاهد عرضه‌ غیرمجاز قلیان هستیم.

مسلم مخفی دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در شورای هماهنگی مبارزه‌ با موادمخدر شهرستان همدان اظهار کرد: آنچه نگران کننده است پایین آمدن سن استفاده از مواد دخانی است که دروازه ورود به اعتیاد محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه نجات از آسیب اعتیاد خیلی سخت است بنابراین هر چه در توان داریم باید صرف پیشگیری کنیم، افزود: از روش‌های تبلیغاتی سنتی در امر آگاه سازی و اطلاع رسانی جامعه در کنار بهره گیری از ابزارهای نوین غفلت نشود.

فرماندار همدان با بیان اینکه نقش و تأثیرگذاری آموزش و پرو ش در هوشیارسازی دانش آموزان بسیار قابل توجه است، یادآور شد: استعمال سیگار و قلیان در سریال ها، فیلم ها و محتوای سینماهای خانگی بدآموزی قابل توجهی دارد.

وی ادامه داد: وانت بارهای عرضه قلیان به ویژه در مراکز تفریحی و گردشگری ما فعال بوده و متأسفانه مدعی داشتن مجوز یا پرداخت وجه به شهرداری هستند.

مخفی تصریح کرد: مرکز بازی‌های رایانه ای و کافه ها انباشته از دود سیگار از صبح تا پاسی از شب فعال هستند و در باغ رستوران ها همچنان شاهد عرضه‌ غیرمجاز قلیان هستیم.

وی اذعان کرد: مصرف قلیان و مشروبات الکلی یک موضوع عادی نیست و نباید بگذاریم در فرهنگ ما عادی و قبح آن شکسته شود.

فرماندار همدان به دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها تأکید کرد که در کنار امور توسعه و آبادانی روستا به امور فرهنگی و اجتماعی بپردازند. 

 وی تأکید کرد: نوجوان به اقتضای سنی خود هیجانات خاصی دارد و باید زیرساخت‌های ورزشی و تفریحات سالم برایش فراهم باشد.

مخفی در بخش دیگری درباره گرمخانه همدان اظهار کرد: محل استقرار گرمخانه مورد اعتراض اهالی است بنابراین در احداث گرمخانه جدید و جابجایی تسریع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha