• پنجشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402021408823
  • خبرنگار : 50175

معاون استاندار لرستان:

شفافیت در کارها یکی از راه‌های حفظ جایگاه شوراها در بین مردم است

شفافیت در کارها یکی از راه‌های حفظ جایگاه شوراها در بین مردم است

ایسنا/لرستان معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: شفافیت در کارها یکی از راه‌های حفظ جایگاه شوراها در بین مردم است.

احمدرضا دالوند امروز ۱۴ اردیبهشت‌ماه در همایش روز شوراها که در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز مرهون جانفشانی شهدا بوده و هست، امروز ملت ایران ثابت کردند که برای این آب‌وخاک و ناموس جانشان را فدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه جایگاه شوراها بسیار مهم و یکی از افتخارات نظام شوراهای اسلامی شهر هستند، افزود: همفکری در شوراها به پیشرفت شهر و روستا کمک می‌کند.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: با همدلی و همفکری مشکلات مرتفع خواهد شد به‌طوری‌که شورای اسلامی شهر بروجرد با همفکری و همدلی شهری زیبا و آباد را ترسیم کرده‌اند که باعث رضایتمندی مردم شده است.

دالوند اضافه کرد: از دیگر شوراهای اسلامی شهر و روستا در لرستان توقع داریم که سرمایه اجتماعی شوراها را افزایش دهند و از مشارکت مردمی در توسعه شهرها باید بهره برد.

وی با بیان اینکه شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه‌ای می‌تواند باعث توسعه و آبادانی است، اضافه کرد: شفافیت در کارها یکی از راه‌های حفظ جایگاه شوراها در بین مردم است.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: ۹۷۶ پروژه عمرانی در لرستان داشتیم که خیلی از آنان متوقف بودند و یا فعالیت مناسبی نداشتند که با تلاش‌های استاندار لرستان و با پیگیری‌های مستمر فعال شدند.

دالوند ادامه داد: متأسفانه در برخی شهرهای لرستان عمر مدیریت شهرداری کم بوده که یک چالش برای شهرها محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: افزایش نرخ بیمه تأمین اجتماعی باعث افزایش نرخ صدور پروانه ساخت و بیمه کارگران شده به‌طوری‌که صدور یک پروانه ساخت برای ساختمان ۲۰۰ متری ۱۲۰ میلیون تومان است.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: بازنگری در ماده ۱۰۰ که در شهر خرم‌آباد و بروجرد و دیگر شهرها چالش‌هایی به وجود آورده است.

دالوند خاطرنشان کرد: برای توانمندسازی شهرداری‌های لرستان باید از ظرفیت شهرداری‌ها استفاده کرد و الکترونیکی کردن و هوشمند سازی شهرداری‌ها یکی از کارهای مهم است که در معاونت عمرانی استانداری لرستان پیگیر آن هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha