• چهارشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۵:۳۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402022716944
  • منبع : نمایندگی ایلام

روابط‌عمومی خانه‌ی مردم است

روابط‌عمومی خانه‌ی مردم است

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت:  روابط‌عمومی خانه‌ی مردم در سازمان و نماینده‌ی امین سازمان در بین مردم است.

«حسن بهرام‌نیا» در پیامی به مناسبت روز روابط عمومی ، اظهار کرد: نام‌گذاری ۲۷ اردیبهشت‌ماه به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی در تقویم کشورمان بیان‌گر اهمیت و جایگاه بالای روابط‌عمومی، اطلاع‌رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی عصر امروز است.

وی در این پیام تاکید کرد: در دنیای امروز توسعه بدون اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی و آگاهی‌بخشی امکان‌پذیر نیست و این‌جاست که نقش مهم و جایگاه خطیر روابط‌عمومی در سازمان‌ها با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و تسریع در امر اطلاع‌رسانی سریع، صریح و دقیق جلوه‌گر می‌شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: از طرفی روابط‌عمومی مظهر و آیینه‌ی افکار عمومی، اراده و مطالبات به‌حق همه‌ی شهروندان است تا این نهاد مهم و ارزشمند به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نقش‌آفرینی کند. بنابراین می‌توان گفت که «روابط‌عمومی خانه و مأمن مردم در سازمان و نماینده‌ی امین سازمان در بین مردم است».

بهرام‌نیا ادامه داد: امروز نقش و جایگاه خطیر روابط‌عمومی‌ها در «جهاد تبیین» و خنثی‌سازی القائات نادرست دشمنان که با امپراتوری رسانه‌ای دروغ‌پراکنی سعی در ناامید کردن مردم از مسئولان و ایجاد تفرقه دارند، بسیار مهم و تعیین کننده است.

وی گفت: لازم است که دست‌اندرکاران امر در حوزه‌ی روابط‌عمومی به کمک اصحاب محترم رسانه و با موقعیت‌شناسی درست، روشنگری به موقع و اطلاع‌رسانی شفاف، خدمات و دستاوردهای نظام و دولت خدمتگزار در جهت امیدآفرینی، وحدت و ایجاد نشاط‌اجتماعی تلاش کنند تا ان‌شاءالله با تحقق شعار سال مقام معظم‌رهبری با عنوان«مهار تورم و رشد تولید» زمینه‌های رشد، تحول و پویایی بیش از پیش کشور فراهم شود.

بهرام‌نیا در در پایان این پیام آورده است: بر خود لازم می‌دانم فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه؛ روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی را به تمامی مدیران، مسئولان و کارمندان و همه‌ی دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه‌ی ارتباطات و روابط‌عمومی در جهت ایفای رسالت خطیری که بر عهده دارند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های ارزنده‌ی آنان، توفیقات روزافزون همه‌ی این عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha