• چهارشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402030302489
  • خبرنگار : 50291

رییس ستاد انتخابات استان تهران:

اجرای مرحله استعغای داوطلبان شرکت در انتخابات در استان تهران آغاز شده است

اجرای مرحله استعغای داوطلبان شرکت در انتخابات در استان تهران آغاز شده است

ایسنا/تهران رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: فرایند انتخابات مجلس شورای اسلامی با اجرای مرحله استعغای داوطلبان شرکت در این انتخابات، در استان تهران آغاز شده و افراد تا ۱۹ خرداد فرصت دارند که استعفای خود را اعلام و در روز ثبت نام باید پذیرش استعفای خود را ارائه کنند.

به گزارش ایسنا، سید عباس جوهری عصر چهارشنبه ۳ خرداد ماه در مراسم تجلیل از خانواده شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر که در سالن همایش‌های شهرداری ورامین برگزار شد ، اظهار کرد: فرایند انتخابات مجلس شورای اسلامی با اجرای مرحله استعغای داوطلبان شرکت در این انتخابات، در استان تهران آغاز شده و افراد تا ۱۹ خرداد فرصت دارند که استعفای خود را اعلام و در روز ثبت نام باید پذیرش استعفای خود را ارائه کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران ادامه داد: به منظور ایجاد هماهنگی در ارکان مختلف استان تهران، جلسه‌ای با حضور فرمانداران، بخشداران و معاونین سیاسی فرمانداری‌ها پنجشنبه در محل استانداری تهران برگزار می‌شود تا برنامه‌ریزی منسجمی بر اساس تقویم زمان‌بندی اعلام شده از سوی وزارت کشور انجام گیرد.

معاون استاندار تهران افزود: همه تکلیف داریم تا چهار راهبرد اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب در انتخابات با عنوان تأمین امنیت ، سلامت ، امانت‌داری و برنامه ریزی برای مشارکت مردم در انتخابات پیش رو را به درستی اجرا کنیم تا انتخاباتی سالم و عادلانه در استان تهران برگزار شود.

جوهری تأکید کرد: امانتداری و فراهم کردن شرایط حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی با رفع موانع و دغدغه‌های مردم که از مردم تقاضا دارند به ویژه در حوزه اقتصادی و معیشتی ، وظیفه‌ای است که استانداری تهران تلاش دارد تا با برنامه ریزی دقیق و منسجم، این مهم را محقق کند.

وی با اشاره به معارفه سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان ری بیان کرد: تغییر فرماندار شهرستان ری، در دستور کار استانداری نبود ولی با توجه به این که فرماندار سابق از سازمان دیگری در این پست مشغول به کار بود و مسأله تمدید مأموریت وی وجود نداشت ، مجبور به تغییر فرماندار شدیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha