• جمعه / ۵ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402030503303
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه یاسوج مطرح کرد

با تغییر پی در پی مدیران کاری از پیش نخواهد رفت

با تغییر پی در پی مدیران کاری از پیش نخواهد رفت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج گفت: با تغییر پی در پی مدیران کاری از پیش نخواهد رفت؛ برخی‌ها وقتی برای تغییر مدیر تصمیمی گرفته می‌شود می‌گویند، چون فلان فرد مدیر نیست استعفا می‌دهیم، این حرکت قابل پذیرش نیست، باید با چنین افرادی برخورد اداری و این افراد توبیخ شوند.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه پنجم خرداد ماه ۱۴۰۲ شهر یاسوج با بیان اینکه توسعه و پیشرفت استان در گرو انتخاب مدیران متخصص است، افزود: انتخاب مدیران توانمند زمینه توسعه استان را در بخش‌های مختلف در پی خواهد داشت.

حسینی خطاب به مسئولان استانی تاکید کرد: فردی را به عنوان مدیرکل انتخاب می‌کنند و سپس در کمترین زمان ممکن او را برمی‌دارند.

وی ادامه داد: اگر ملاک گذاشتن مدیرکل و رئیس سازمان انسان‌های توانمند، متعهد و متخصص هستند از اول چنین افرادی را انتخاب کنید تا نیازی نباشد آن‌ها در کمترین زمان ممکن برکنار شوند مگر پست‌ها و مدیریت‌ها جای آزمایش و خطاست؟

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: اگر کسی برنامه خوبی دارد، متخصص و متعهد است از او حمایت کنید، دنبال حرف این و آن نباشید که این گونه حرکت‌ها مشکل به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه با عوض کردن‌های و تغییرات پی در پی کاری پیش نمی‌رود، اظهارکرد: این یک خسارت بزرگ برای انقلاب و مردم است از همان اول باید انتخاب خودتان را بکنید.

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: ۴۴ سال از انقلاب گذشته است پس از ابتدا خوب انتخاب کنیم تا با مشکلات رو به رو نشویم.

حسینی به مناسبت‌های پیش رو و ورود افتخار آمیز ناوگروه ارتش (دنا) به کشور بعد از هشت ماه اشاره کرد و گفت: حضور ناوگروه۸۶ ارتش ایران اسلامی در آب‌های آزاد، مشت محکمی به دهان آمریکایی‌ها بود.

وی به شهادت چند تن از مرزبانان دلاور ایران اسلامی در مرز سراوان اشاره و تصریح کرد: ملت قدرشناس ما سوگوار جوانان برومندی است که برای حفظ امنیت، آسایش و آرامش هموطنان خود، از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند و در تاریخ سراسر حماسه این خاک سربلند و ماندگار شدند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دهه کرامت گفت: خداوند به ملت ایران لطف بزرگی کرده است که حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) در مشهد و مقبره حضرت معصومه(س) در قم، همچنین بارگاه حضرت شاه چراغ در شیراز و ایران اسلامی را حرم امن الهی قرار داده است.

حسینی عنوان کرد: دهه کرامت فرصت مغتنمی است که به‌دنبال استفاده از برکت وجود حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) باشیم.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به احساس مسئولیت در برابر خانواده‌های برخی زندانیان بیان کرد: افرادی که به زندان می‌روند دارای مشکلات متعددی هستند پس ما باید در مقابل زندانیان و خانواده‌های آن‌ها احساس مسئولیت کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۶ ۰۰:۰۵

خدمت حضرتعالی سلام داریم شهرستان بویراحمد در این چهار سال هیچ پیشرفتی نکرده واقعا وقت ها داره تلف میشه متاسفانه هرکس به فکر منافع شخصی خودش است واقعا نگران کننده است وضعیت شهرستان

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۶ ۲۰:۰۷

درود بر شرفت

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۶ ۰۸:۲۹

درود ...متاسفانه چون مدیران استان ما فقط بر اساس رانت و سیاسی بازی انتخاب میشوند ..به همین دلیل مدیرانی بی سواد ناتوان و ناکارآمد انتخاب می شوند ..به همین دلیل کشش مدیریتی ندارند..پس اگه بدون هر گونه تعصب و سیاست بازی مدیران انتخاب شوند ..قطعا بازدهی بهتری دارند

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۶ ۱۲:۴۷

به صورت یقین میگم تا این شیوه نه در استان بلکه سراسر کشور عوض نشه که مدیر سواد میخاد تجربه میخاد نه جناح هیج چیز درست نمیشه بلکه داریم به سمت پرتگاه میریم.هر چند حرفا بی فایدست واین کشتی اگرترمیم نشه غرق میشه