• یکشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402030704412
  • خبرنگار : 71368

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران عنوان کرد

اعلام لیست ساختمان‌های ناایمن آگاهی مردم درباره ایمنی ساختمان‌ها را افزایش داد

اعلام لیست ساختمان‌های ناایمن آگاهی مردم درباره ایمنی ساختمان‌ها را افزایش داد

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از قرارگیری نام بیمارستان‌ها در لیست ساختمان های ناایمن گلایه کرد و خواهان ایمن سازی هر چه سریعتر آنها شد.

به گزارش ایسنا، سوده نجفی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه بالاخره پس از اصرار یکساله شورا، لیست ساختمان های ناایمن به دادستانی داده شد و آنها نیز لیست را منتشر کردند، گفت: این اقدام نه تنها موجب تشویش افکار عمومی نشد؛ بلکه آگاهی مردم را نیز در خصوص ایمنی ساختمان ها افزایش داد.

وی با بیان اینکه باید اقدامات لازم در خصوص ایمن سازی ساختمان‌ها انجام شود، ادامه داد: متأسفانه نام هشت بیمارستان در بین ساختمان های ناایمن دیده می شود که لازم است هر چه سریعتر این بیمارستان ها بر اساس استانداردهایشان ایمن سازی شوند.

نجفی گفت: کلینیک هزار تخت خوابی مهدی کلینیک هم نامش جزء ساختمان های ناایمن است و جای تعجب است که هنوز شش ماه از افتتاح این بیمارستان نگذشته است؛ چطور برای ساخت آن مجوز صادر کرده اند.

وی با بیان اینکه ساختمان های شهرداری نیز به خصوص مراکز درمانی اش وضعیت ناایمنی دارند، تصریح کرد: از جمله کلینیک منطقه 6 که حتی وقتی خودم از آن بازدید کردم احساس خوشایندی نداشتم و لازم است هر چه سریعتر نسبت به ایمن سازی مراکز درمانی و بیمارستان ها که قرار است در زمان بحران خودشان به مردم کمک کنند اقدامات لازم انجام شود و حتی اگر لازم باشد ساختمان جابجا شود.

به گزارش ایسنا، ناصر امانی نیز صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با نشان دادن تصاویری از عکس های یک جوی آب در خیابان مولوی که در وضعیت نامناسبی قرار داشت، گفت: فکر می کنید این تصاویر متعلق به چه خیابانی است؟ این تصاویر جوی آب خیابان مولوی در ۵۰۰ متری ساختمان شهرداری است و مردم منطقه مدعی بودند که چند سالی است این جوی آب لایروبی نشده؛ اما من مطمئن هستم که دو سه ماه است که این جوی همینطور باقیمانده و در لجن داخل این جوی از موش و گربه مرده تا لباس و زباله دیده می شود.

وی با بیان اینکه از بوی تعفن و لجن این جوی آب حتی دو دقیقه هم نمی شود کنار آن ایستاد ، ادامه داد: ما تحول بزرگ در شهر نمی خواهیم بلکه مردم می خواهند بدون دغدغه زندگی کنند و جای سوال است که رئیس خدمات شهری ناحیه این منطقه یک بار هم با پای پیاده از اینجا عبور نکرده؟! این موارد قابل قبول نیست و از شهردار منطقه می خواهیم که به این موضوع رسیدگی کنند و برخورد عبرت آموز با متخلفان داشته باشند. چرا که یک سال پیش قرار بود این جوی آب عریض شود و در قسمتی که کار رها شده این اتفاق افتاده است.

به گزارش ایسنا، امیر یزدی شهردار منطقه ۱۲ نیز ضمن عذرخواهی بابت وضعیت لایروبی جوی خیابان مولوی گفت: این خیابان شرقی غربی است و آب به راحتی در نهرها حرکت نمی کند و بعضا آب ایستادگی دارد و فاضلابی که توسط بازاریان به نهرها منتقل می شود موجب این بوی تعفن شده است و آب را با لجن کش از این نهرها خارج می کنیم.

وی با بیان اینکه به دلیل ترافیک سنگین خیابان مولوی طرح عریض کردن نهرها به سختی انجام می شود، اظهارکرد: ناچاریم به صورت مقطعی این کار را انجام دهیم و اگر شرکت آبفا این نهرها را به شبکه فاضلاب متصل کند این مشکلات ایجاد نمی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha