• سه‌شنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402031609841
  • خبرنگار : 50295

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد

بهره‌مندی از اماکن ورزشی برای امور اجتماعی استان زنجان

بهره‌مندی از اماکن ورزشی برای امور اجتماعی استان زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مکان‌های ورزشی صرفا نباید در امور ورزشی استفاده شود و برای امور فرهنگی و اجتماعی نیز باید مورد استفاده قرار گیرد.

جواد بازرگان صبح امروز (۱۶ خردادماه) در حاشیه بازدید از مجموعه چندمنظوره روستای کاوند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ایجاد مجموعه این‌چنینی که نشان از اتحاد اهالی روستای کاوند است یکی از ظرفیت‌های بزرگی است که در روستا وجود دارد و کمتر روستایی را در استان وجود دارد که این چنین اتحاد و همبستگی در آن وجود داشته باشد.

وی افزود: مجموعه ایجاد شده توسط اهالی در روستای کاوند کار ارزشمندی است به همین دلیل اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز همکاری‌های مربوطه برای اخذ مجوزهای لازم را خواهد داشت.

این مسئول با بیان اینکه وجود زیرساخت‌های ورزشی و توسعه ورزش در روستاها در کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌خصوص موادمخدر و افزایش نشاط اجتماعی در بین جوانان و نوجوانان موثر است، تصریح کرد: هیئت‌های ورزشی روستایی اداره‌کل ورزش و جوانان استان در راستای اجرای برنامه‌های مختلف در این مکان آمادگی دارد و ایجاد مکان این‌چنینی در پرورش ورزشکار از اهالی روستای کاوند در رشته‌های مختلف ورزشی موثر خواهد بود.

بازرگان با بیان اینکه مکان‌های ورزشی صرفا نباید در امور ورزشی استفاده شود و برای امور فرهنگی و اجتماعی نیز باید مورد استفاده قرار گیرد، ادامه داد: طبق بخش‌نامه وزارت ورزش و جوانان فضاهای ورزشی برای اجرای مراسم ازدواج نیز باید در اختیار جوانان قرار بگیرد که با ایجاد این مجموعه در روستای کاوند این امکان برای زوج‌های اهالی روستا و روستاهای اطراف فراهم می‌شود.

به گزارش ایسنا، اهالی روستای کاوند از توابع بخش مرکزی شهرستان زنجان در دهستان بوغداکندی با اتحاد و همدلی به صورت خودیاری با اختصاص ۳ میلیارد تومان موفق به ایجاد یک مجموعه چندمنظوره در روستای کاوند شده‌اند که درحال حاضر این مجموعه پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha